掃呢頁CODE去手機

2020年6月1日 星期一

李佳芯:入雪櫃冇工開 李佳芯把握會落社區做善事 #李佳芯

有善心!藝人李佳芯(Ali)去年年中因政治風波關係遭無綫雪藏,原本有份參與嘅劇集《BB大晒》、《踩過界Ⅱ》及《白色強人2》都被Out。冇劇拍嘅Ali最 ...




有善心!


藝人李佳芯(Ali)去年年中因政治風波關係遭無綫雪藏,原本有份參與嘅劇集《BB大晒》、《踩過界Ⅱ》及《白色強人2》都被Out。冇劇拍嘅Ali最近除咗喺屋企寫書之外,呢日佢仲聯同義工落社區探訪基層家庭,見佢戴上口罩,紮起長髮,親力親為送上物資。佢喺社交網留言:「這段時間,有機會走進社區參與探訪,也認識到其他義工,是我的福氣。每一個家庭都有自己的故事,一路走來大家都不容易,一份小心意、一些溫暖的說話,在助人同時,其實我的得着更多。」好多網民都大讚佢人靚心更靚!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!