掃呢頁CODE去手機

2020年6月1日 星期一

【美女廚房】網民睇見流口水 黎姿炮製幸福pancake #黎姿

黎姿化身「美女廚神」炮製幸福pancake。
【美女廚房】網民睇見流口水 黎姿炮製幸福pancake黎姿化身「美女廚神」炮製幸福pancake。疫境下個個都變廚神!48歲黎姿(現名馬黎珈而)自嫁給 ...




【美女廚房】網民睇見流口水 黎姿炮製幸福pancake

黎姿化身「美女廚神」炮製幸福pancake。

疫境下個個都變廚神!48歲黎姿(現名馬黎珈而)自嫁給富商馬廷強後,便淡出娛樂圈專注照顧3個寶貝女,以及幫胞弟黎嬰打理醫學美容生意,不過閒時都會在社交網跟粉絲分享近況,而昨日她就貼出自己的下廚照及片,並留言:「大家想試一試我的幸福pancake嗎?」。片中,黎姿化身「美女廚神」,開着兩個爐細心煎緊近期港女至愛的日式梳乎厘pancake,見她的製成品都似模似樣,相信味道與口感都不俗,連張栢芝也不禁留言嗌:「Yummy.」

黎姿自言不是烘培高手,指recipe來自online及不斷的嘗試。
黎姿自言不是烘培高手,指recipe來自online及不斷的嘗試。
黎姿都好享受下廚樂。

黎姿都好享受下廚樂。

見不少網民留言表示想試,黎姿寫道:「我做嘅pancake是圓圓厚厚的、軟綿綿的那種。我不是烘培高手,所有recipe都係來自online及不斷的嘗試,只不過我蠻愛亂試,雖然有時候失敗,但覺得這也是種樂趣,每次都吸取寶貴經驗⋯ 回想,我的廚房記錄了很多即興的實驗作品。」

不過黎姿整嘅pancake亦似模似樣。

不過黎姿整嘅pancake亦似模似樣。
不少網民都話想試食。

不少網民都話想試食。



鍾意就快D Share啦!