掃呢頁CODE去手機

2020年7月17日 星期五

伍偉樂:轉行揸巴士!「亞視霆鋒」伍偉樂:搵多啲錢養家 #亞視 #謝霆鋒

伍偉樂轉行揸巴士。有「亞視霆鋒」之稱的伍偉樂自爆已轉行做巴士司機,接受東網電話訪問時,他透露上月中上堂學揸巴士,上月底就一Take過考牌成功,昨日15 ...




伍偉樂轉行揸巴士。


有「亞視霆鋒」之稱的伍偉樂自爆已轉行做巴士司機,接受東網電話訪問時,他透露上月中上堂學揸巴士,上月底就一Take過考牌成功,昨日15號第一日上班,今個月要返早班,坦言不習慣:「4點鐘要起身梳洗,驚嘈到小朋友,所以要靜靜哋出門口返工。(人工點樣?)全職一萬七千幾至一萬八千幾,如果返多啲就可以去到二萬幾,屋企人都支持我做巴士司機,但媽媽驚我危險,叫我小心啲。」他又坦言開頭不慣做巴士司機:「我其實怕做按時間返工嘅工,但依家為屋企就做,依家都OK呀,始終要面對,依家疫情好多藝人工作都取消,我幾個婚禮司儀工作都取消咗。」


他透露因家中有4個小朋友,大仔5歲,二仔3歲,三仔及四女是龍鳳胎,差不多歲半:「4年生咗4個小朋友,係天賜嘅禮物,我哋好好珍惜,所以要搵多啲錢,應付屋企日常生活、讀書、食飯、奶粉、尿片,自己食幾多、着咩一啲唔重要。」


問到揸巴士時可被人認得?他說:「我戴咗口罩,又戴眼鏡,冇可能認得我啩,但喺街試過我戴口罩同眼鏡都有人認得我,但搭巴士可能冇乜交流。」他謂之前做波鞋舖內曾被人認得:「因之前唔使戴口罩,佢哋好詫異,覺得間舖係我,我話唔係,我嚟打工學嘢,有時都遇過啲奇怪客人,知你係藝人,想講啲嘢刺激你,有時我都會有Hard Feeling,但我冇理佢。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!