掃呢頁CODE去手機

2020年7月13日 星期一

【《警訊》完結】王喜推測港台製作結束 有朝一日中央台復活 #王喜

(資料圖片)曾在《頭條新聞》主持「驚方訊息」環節寸爆警方的王喜,今日接受《蘋果》訪問回應《警訊》下月結束說:「因為伍曼儀嘅回應,冇好清楚講出究竟係邊個 ...




(資料圖片)


曾在《頭條新聞》主持「驚方訊息」環節寸爆警方的王喜,今日接受《蘋果》訪問回應《警訊》下月結束說:「因為伍曼儀嘅回應,冇好清楚講出究竟係邊個提出分手先,亦都冇提出分手原因,咁所以呢我有以下落嚟嘅呢幾個唔同嘅推算,咁睇吓中邊個啦。第一個係『港台提出分手』,但伍曼儀回應話成功爭取做到8月中,睇嚟唔似港台提出分手嘅,所以呢個可能性比較低。」

王喜續分析剩餘的2個可能性:「呢2個可能性都係『警方提出分手』,不過由乜嘢人決定警方要提出分手唔再做《警訊》,就有兩個可能性。(其中一個係)呢個人係喺香港警隊之內嘅,如果係香港警隊之內,有一個警察決定終止同港台合作去做《警訊》,咁呢個香港警察可能係而家3萬個香港警察當中最先表露身份嘅一個白警!」王喜覺得只有「良心發現」先會提出分手要求:「無法再忍受自己去製作一啲連自己都唔相信嘅公共事務節目,繼續去教育市民喺遇到危難嘅時候要去搵香港警察幫手。我諗佢因為良心發現,所以連呢啲說話都唔敢再相信,所以佢先至忍痛決定唔再做《警訊》。」至於他推測的第3個可能性,是來自警隊以外的人:「佢去指示、命令、迫逼使香港警察向港台提出分手唔再做《警訊》。」王喜又認為,如果以上兩個可能性屬實,以後不會再有港台製作的《警訊》,可能會在TVB、亞視或者大陸電視台之手重生,然後在珠江台、中央台或者TVB播。

提到《警訊》要講bye bye,王喜認為:「如同任何長壽節目一樣,對於舊香港人嚟講有好多美好嘅回憶,都逐一消逝。而我哋從前曾經依賴、信仰甚至乎從《警訊》當中去學識如何去辨別騙徒、點樣去將自己同罪惡保持距離,甚至乎我哋藉住《警訊》去知道警察犧牲咗幾多嘅時間、血汗去保衞我哋香港市民財產同埋性命,隨住舊香港已經隨風而逝咁樣,呢啲曾經陪伴我哋長大,同埋依賴嘅警務知識嘅資訊節目,亦都消逝,除咗可惜之外,都冇其他嘢可以講啦。」

王喜再補充稱,若觀眾想知道香港警察一些最新動態,或怎樣可以令自己生活安全和有趣些,可留意網台《喱騷》中,由他主持的《驚訊》。

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新

王喜以往曾在《頭條新聞》中主持及演出「驚方訊息」環節,掀起全城熱話。(電視截圖)



鍾意就快D Share啦!