掃呢頁CODE去手機

2020年7月11日 星期六

【曾遇愛情騙子】薛凱琪四段情冇好結果:做人最緊要有希望 #薛凱琪

(資料圖片)薛凱琪(Fiona)2003年加入樂壇,由華納唱片一手捧紅,事隔7年回巢娘家,兼推出頭炮廣東歌《南昌街王子》,日前她接受《1圈圈星光背後》 ...




(資料圖片)


薛凱琪(Fiona)2003年加入樂壇,由華納唱片一手捧紅,事隔7年回巢娘家,兼推出頭炮廣東歌《南昌街王子》,日前她接受《1圈圈 星光背後》訪問,Fiona回應前年約滿黃柏高(Paco)太陽娛樂之後,先後有傳麥浚龍(Juno)、古天樂均曾以天價力邀過檔,她說:「係有傾過其他公司,但報道所講嘅人,唔係我講,同埋因為而家簽咗約,要尊重華納,之前傾過邊間公司,我亦唔會講。簽返華納,係因為我們合作過,唔使裝飾啲咩,佢哋亦了解我最想盡快出歌。」

當年過檔太陽娛樂之後,重心轉移返大陸拍戲,她承認曾被歌迷投訴:「喺太陽出歌少咗,只係因為我對出歌有要求。太陽唔同華納係有開拍電影,呢樣唔可以比較,好難揀我鍾意電影定音樂多啲,我係一個多元化工作狂,拍戲多咗當然會有歌迷投訴,但我人只得一個,只係想帶快樂畀大家。」

提到感情世界,Fiona表示從少就有寫日記習慣,年少時活在童話世界,一直夢想有白馬王子出現:「我18歲就幻想過自己30歲前會結婚,我拍過4次拖,好彩冇同嗰啲人一齊,當然曾經俾人呃過,但點樣呃就唔講喇!而家嘅擇偶條件,唔使靚仔,外表可愛識搞笑就夠。」方大同、房祖名這兩位前緋聞男友都符合條件?Fiona笑說:「佢哋只係我嘅好閨密。你知唔知,我呢啲有幾珍貴同罕有。做人最緊要有希望,對感情都係,呢啲就係吸引力法則。」

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新

房祖名是緋聞男友之一。(互聯網圖片)


薛凱琪重申和方大同是閨密關係。


薛凱琪8年前受黃柏高邀請加盟太陽娛樂。


Fiona再回華納後推出頭炮廣東歌,請來關智斌合唱。(IG圖片)


Fiona接受商台主持訪問。



鍾意就快D Share啦!