掃呢頁CODE去手機

2020年9月30日 星期三

張達明愧疚因工作忽略仔女 望再踏舞台演棟篤笑 #張達明

張達明在2011年確診鼻咽癌,雖然抗癌多年病情已趨穩定,但達明坦言自己仍未算完全康復,日前他接受苑瓊丹主持的節目訪問時,直言:「好似今日(訪問當天)要 ...






張達明在2011年確診鼻咽癌,雖然抗癌多年病情已趨穩定,但達明坦言自己仍未算完全康復,日前他接受苑瓊丹主持的節目訪問時,直言:「好似今日(訪問當天)要見苑仔,我就化個妝,食返肥啲睇落飽滿啲。而家我都呼籲各大監製搵我演皇帝呢類角色,坐喺度等人服侍,加上我做過周星馳同劉德華電影嘅皇帝,所以係『皇帝專業戶』。」

近年可算是達明的豐收年,除了在病後可一圓監製夢外,還憑電影《麥路人》奪下兩個電影獎項。回想得獎當天,達明笑言還以為自己被整蠱:「兩年前去華鼎獎,初時以為係做頒獎嘉賓,到場先知自己攞獎,初時唔信㗎,以為佢哋拍整蠱片,嗰次就第一次攞獎。到金像獎被認同意義好大,原來我係一個正式嘅演員,係交到貨嘅!」

達明又指當時自己有一段長時間沒拍戲,加上健康問題,起初也擔心應付不來,幸好最終不負眾望。對於自己再次拍電影,達明表示好開心,但他最希望可以再次踏上舞台演出棟篤笑:「咁多年最鍾意都係做棟篤笑,因為夠即興,試過做做吓唔記得對白,錯晒都照做落去,偏偏成為最好笑嘅一段。」

向來甚少在訪問中,提及家人的達明,今次罕有地談及囝囝張子由及囡囡張子蕎,他直言一對仔女對他來說相當重要:「(佢哋)係我人生最美麗嘅事,我係幸運兒,我會做所有嘅事令佢哋快樂。」他回想以前經常北上拍戲,沒太多時間陪伴一對子女,故覺得對他們及家人均有所愧疚。

張達明指現時最想演出棟篤笑。


苑瓊丹坦言見到達明變肥,覺得好開心。


張達明自詡是個「專業皇帝」。


黃子華、張達明及好友吳鎮宇1998年演出《鬚根Show》,反應熱烈,合演44場,到2000年添食開《鬚根Show2》開足59場。(資料圖片)


雖然在 《鬚根Show2》演出時,他們已表明不再以此組合演出,未知如果達明開騷,子華同鎮宇會否幫拖呢。(資料圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!