掃呢頁CODE去手機

2020年9月30日 星期三

Angelababy:【女神的煩惱】Baby為呢樣嘢搞投票 18萬人嗌唔好 #Angelababy #Baby #女神 #楊穎

因咩咁煩惱要搞投票?女星Angelababy(楊穎)擁有長長秀髮、天使面孔,點睇都咁靚!尋晚佢就突然喺社交網搞咗個投票,問大家:「你們說我剪不剪瀏海好 ...




因咩咁煩惱要搞投票?


女星Angelababy(楊穎)擁有長長秀髮、天使面孔,點睇都咁靚!尋晚佢就突然喺社交網搞咗個投票,問大家:「你們說我剪不剪瀏海好呢?」即時引起網民踴躍投票,短短一晚17小時已經有30萬人參與,直至現時暫時有11.4萬人投「剪」,18.6萬人揀「不剪」,睇嚟大家都好着緊女神個Look呀!


有網民就反對佢剪瀏海:「我覺得現在就很好看,不剪吧!」、「不要!美女顏值會被封印!」,都有人支持話:「你開心就好,我覺得剪好看點!」、「剪不剪我都喜歡!」、「啊你怎麼樣都好看!」甚至有網民留言:「寶貝光頭都好看!」


----------------------------------------
「繽FUN星網」誠招各類有趣短片!
家有可愛貓狗,想同更多嘅人分享?
有橋有料,素人想一片成名?
立即寄片嚟: bunfun@on.cc

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!