掃呢頁CODE去手機

2020年10月18日 星期日

跟粉絲互動好可愛│鍾嘉欣坦承有尿滲問題:兩個BB都係順產,所以有少少咁嘅情況 #鍾嘉欣

跟粉絲互動好可愛│鍾嘉欣坦承有尿滲問題:兩個BB都係順產,所以有少少咁嘅情況5小時前現年36歲的靚媽鍾嘉欣,將一對子女交給老公暫時照顧,由加拿大返港接 ...




  • 跟粉絲互動好可愛│鍾嘉欣坦承有尿滲問題:兩個BB都係順產,所以有少少咁嘅情況
  • 5小時前




現年36歲的靚媽鍾嘉欣,將一對子女交給老公暫時照顧,由加拿大返港接拍大台新劇《兒科醫生》,開工之餘,嘉欣十分勤力,仍然會抽空拍片更新個人YouTube頻道,日前她上載了一條名為「What’s in My Bag」的短片,公開手袋內法寶。

嘉欣一向愛錫粉絲,在直播中經表示以往給大家是乖乖女的形象,又經常在劇中扮演可憐角色,喊得死去活來,不過私底下,她是個搞笑活潑的人,而公開手袋,也窺探到她慳家一面,包括用了十年的少女銀包,銀包還藏有一張家庭照,她說:「呢個銀包用咗好多年,我估點都有十年,有家庭相係因為我會掛住佢哋,家庭係我人生最大嘅支持。」此外,手袋內更有化妝品、太陽眼鏡、耳塞、口罩盒、橡筋、摺扇等女演員慣常用品。

嘉欣跟馬明在新劇中合作,看嘉欣笑容及甫士,依然少女味十足。

嘉欣拍片公開手袋有咩嘢,當中有衛生護墊。

她表示不愛吃藥,有不適都會先用精油。

她在15年為子女進修營養學,對精油也有特別有心得。她說自己會隨身帶備精油,以防不適:「我唔鍾意畀藥啲仔女,如果佢哋發燒,咳或都頭痛,我會幫佢哋搽精油。」

其後,她又拿起幾塊護墊,她說:「呢啲都係仔女嘢,因為我兩個BB都係順產,所以有少少尿滲嘅情況,有時太肉緊、打乞嚏或者跳得太高,咁我就需要用護墊。」還有就是鍾媽媽給的平安玉吊嘴,她自言是基督徒不相信這類型護身符,不過為令媽媽安心,她會乖乖帶在身,十分有孝心。

手袋其中有用了十年的波點銀包。

回港拍劇,嘉欣也有派福利影泳衣照。

年多前,嘉欣帶着一對子女相約當了媽媽的胡杏兒見面。

對上一次拍劇,應該是《再創世紀》,跟林文龍合演情侶。

----------------------------

《噴火30年壹驚艷 性感女星典藏集》特刊現已出版,各大書報攤、便利店及《壹出版》網店有售,每本港幣九十八元正。

按此購買

----------------------------

守住新聞自由 和你撐壹週刊計劃 每月港幣$300起

按此了解更多

-----------------------------

英國移民、升學、就業、買樓生活資訊!

立即加入「走佬去英國 - BNO 5+1 移民資訊研究所


鍾意就快D Share啦!