掃呢頁CODE去手機

2020年12月15日 星期二

陳蕊蕊拒男朋友捧場睇舞台劇 怕緊張影響演出 #陳蕊蕊

陳蕊蕊指舞台劇再被延期,但指場次多了,排練時間亦變多了,準備更充足。陳蕊蕊今天到旺角,與兩位好姊妹林文清(蘇菲)與何麗娟(Kelly)拍攝她們拍直播節 ...




陳蕊蕊指舞台劇再被延期,但指場次多了,排練時間亦變多了,準備更充足。


陳蕊蕊今天到旺角,與兩位好姊妹林文清(蘇菲)與何麗娟(Kelly)拍攝她們拍直播節目,並與網民分享潮流、美容與身心靈等資訊,蕊蕊坦言今次是首次以自己的節目進行帶貨直播,心情難免緊張:「我哋乜嘢都會分享,除咗帶貨,亦都希望可以帶多啲資訊畀大家。」

蕊蕊又提到有份演出的舞台劇《戀上十二星座》,因武漢肺炎疫情而要第四度延期:「而家延到1月尾,已經延第4次,康文署嗰邊話冇得再延,今次搞唔掂就冇,不過我有信心,因為已經有疫苗。本來個舞台劇係今年4月做,不過咁樣,排練多咗,故事會更好,場次都多咗,會做9場。」

今年初蕊蕊與圈外男友被揭發展新戀情,當時她為了護愛苗,只輕輕帶過,今日再問蕊蕊會否叫男友包場?她笑說:「有朋友買咗好多飛,close啲嘅朋友我叫佢唔好嚟,因為怕甩碌,喺現場我會緊張,叫咗佢唔好嚟。」

現年37歲的蕊蕊跟男友已拍拖兩年,提到何時拉埋天窗?她說:「我哋都有講過,大家都有共識想專注工作先,結唔結婚唔係好緊要。到呢個年紀,拍拖都係向(結婚)呢個方向。」她又認為現今社會生B責任太大:「香港環境唔係幾好,自己經濟未穩定,睇定啲先,而家冇話細個咁憧憬結婚,冇話好想結婚生仔。」至於問到男友經營的食肆會否受疫情影響?她說:「好彩疫情前放咗,而家佢做散job,做吓買賣貨。」

陳蕊蕊與林文清(蘇菲)與何麗娟(Kelly)一同做直播。


陳蕊蕊稱與男友有談過結婚,但她認為現階段不急於出嫁。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!