掃呢頁CODE去手機

2020年12月15日 星期二

孫慧雪遭指做「廉價勞工」被詐型 連累失大牌子Job #孫慧雪

孫慧雪指自己非廉價勞工。近日在疫市中密密接job、捱到聲沙的孫慧雪,今日與施匡翹、謝志豪、陳思晴及何天嵐等去到觀塘為網購活動擔任嘉賓。對於有報道指不少 ...




孫慧雪指自己非廉價勞工。


近日在疫市中密密接job、捱到聲沙的孫慧雪,今日與施匡翹、謝志豪、陳思晴及何天嵐等去到觀塘為網購活動擔任嘉賓。對於有報道指不少藝人在巿道低迷下,提供拍攝祝賀短片,以增加收入,而他們的定價偏低,例如孫慧雪只收取1,000元作酬勞,今日孫慧雪急忙澄清:「見到報道,好多中介公司都電話轟炸我,問我點解收呢啲價錢都做到,同收佢哋嘅價錢差咁遠。其實啲片唔涉及商業成份,只係同fans講生日快樂,但誤會太多,我都quit(退出)咗,以免誤會,我同fans拍其實都唔收錢。事件都影響某啲工作嘅大品牌,佢哋可能要諗一諗,我都會損失6位數,平時啲品牌都係6位數先做到。」

孫慧雪指該報道對她來說是大整蠱,因為很多讀者不會細心看內文,事件令她苦惱,對於一些不良工作更從不考慮接洽。

孫慧雪是cosplay的代表,施匡翹大讚對方經常有靚靚造型吸引大眾目光,但孫慧雪表示:「我老公叫我唔好再cosplay,佢話我cosplay太多,而我喺屋企當然唔會。」施匡翹透露今晚在活動上除表演唱歌,亦會跟孫慧雪學習,她說:「一路都想做KOL,希望多方面發展,做一啲生活blog。」

孫慧雪(中)與施匡翹(左二)等出席網購活動做嘉賓。


孫慧雪被指平價接job,她急澄清。


施匡翹稱希望向孫慧雪學嘢。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!