掃呢頁CODE去手機

2020年12月1日 星期二

李思欣着低胸婚紗拍廣告 疫情開工冇減價 #李思欣

李思欣為纖體拍廣告,穿起低胸婚紗性感現身。李思欣疫情下簽約成為美容纖體公司代言人,今天於觀塘拍攝廣告,穿上白色低胸婚紗,性感現身,已有大半年冇工開的李 ...




李思欣為纖體拍廣告,穿起低胸婚紗性感現身。


李思欣疫情下簽約成為美容纖體公司代言人,今天於觀塘拍攝廣告,穿上白色低胸婚紗,性感現身,已有大半年冇工開的李思欣開心表示疫市下開工,她說:「喺呢個困境下工作,份外開心,呢個拍攝原本係年頭,延期到而家,呢間新公司收購咗我之前代言嗰間,好開心佢哋繼續搵我。年頭本來有啲主持工作都延期甚至取消,今次係大半年嚟第一個工作。」問到有否加價?她說:「一樣,唔減價已經係加價。」李思欣指生計大受影響:「冇計,而家唯一盼望第4波係最後一波,唔好再有,2021年起碼好過今年,今年好似白過咁,一路捱緊。」

提到拍攝造型,李思欣指將有不同元素,當中有一件頭泳衣,十分罕有,老公范振鋒會否因為疫情放寬太太性感衣着?李思欣笑說:「冇㗎,搵食艱難同性感係唔成正比,佢見到我啲衫都會望下有冇走光,佢係保守派,我都尊重返佢,唔會着啲超deep。」她亦坦言老公沒有要求監場,她說:「佢有車我嚟,不過我叫返屋企唞吓,費是分心。」

李思欣為纖體拍廣告,穿起低胸婚紗性感現身。


她透露廣告原本在年初拍攝,但不斷延期。


2020年不好過,她說酬勞沒減價已當加價。


她希望第4完疫情是最後一次爆發,希望2021年會好轉。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!