掃呢頁CODE去手機

2021年1月28日 星期四

蘇皓兒:蘇皓兒羨慕麥玲玲有38G身材:真係好有料! #蘇皓兒 #麥玲玲

藝人蘇皓兒(Chloe)與堪輿學家麥玲玲出席「東港城新春花市限定店」,提到麥玲玲被網友翻出舊相,大讚她樣貌及38G身材幾十年如一日,她說:「我10幾歲 ...




藝人蘇皓兒(Chloe)與堪輿學家麥玲玲出席「東港城新春花市限定店」,提到麥玲玲被網友翻出舊相,大讚她樣貌及38G身材幾十年如一日,她說:「我10幾歲就畀人以為30歲,但Bob(林盛斌)依家就以為我40出頭,但我1967年出世,50幾歲啦。(讚你身材勁?)我細個唔知成日畀人望住心口講嘢,我本身又比較肥。」在旁Chloe即大感羨慕:「玲玲姐真係好有料。」玲玲即搞笑曲線讚埋自己:「人哋係女神,唔好拍埋一齊比,不過好少女藝人短頭髮都好睇。」


專注事業唔諗拍拖


身穿短裙晒長腿的Chloe,獲麥玲玲批桃花運旺,而且年紀範圍闊,比她小或大很多都得,她說:「我唔係好Feel到。(你鍾意年紀大定細?)唔關年紀事,最緊要心智成熟少少。」她又謂現時冇拍拖,又冇人追:「可能要買啲花放喺桃花位。(有冇試過年紀大嘅人追?)又好似冇。」問到批Chloe會何時結婚生仔?麥玲玲就謂冇咁快,Chloe說:「我想30歲前先拍拖,我依家26歲。」記者即起哄,以為她謂30歲才結婚生仔,豈料是拍拖,她即尷尬說:「我想專注工作先。(唔可以同步進行?)玲玲姐話我出年事業好呀。」事業方面,麥玲玲批她牛年有貴人運,會有新嘗試,Chloe即大呼好準:「我上年有聽你講,話我拍啲偏鋒嘢,結果真係拍咗啲鬼片。」


批牛年喜事重重


講到麥玲玲批中內地女星鄭爽有桃花劫,獲內地網友追捧,她說:「其實我上年都有批中趙麗穎會偷偷註冊,仲有評唔同人,例如Angelababy同黃曉明兩條蛇走埋一齊會難少少,會互咬。(預測佢哋會唔會離婚?)佢哋2條蛇難相處,係高風險嘅夫妻,要好辛苦經營。」問到現時可有工作大增?她說:「之前喺內地大半年,但依家要隔離21日,所以過完年先再睇吓個情況。」而問到娛樂圈牛年運程?她就謂喜事重重,會多生小朋友,而且會旺需要火的藝人。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!