掃呢頁CODE去手機

2021年1月28日 星期四

麥玲玲被連登網民貼舊相讚靚女 受寵若驚:好高榮譽! #麥玲玲

大陸女星鄭爽因與張恒秘婚並赴美找代母生B後棄養,搞到被網民聲討、廣告商割席之餘,更被大陸官媒點名禁露面曝光。香港堪輿學家麥玲玲,因為在今年初播出的大陸 ...






大陸女星鄭爽因與張恒秘婚並赴美找代母生B後棄養,搞到被網民聲討、廣告商割席之餘,更被大陸官媒點名禁露面曝光。香港堪輿學家麥玲玲,因為在今年初播出的大陸節目中,批到鄭爽有桃花劫被網民喻為「神預測」,更因此被熱捧。

麥玲玲除了在大陸網民爆紅外,突然亦被香港網民在連登討論區貼出陳年舊照,大讚她「後生又幾靚女」。

該批相片中,除了有麥玲玲的婚紗相外,亦有她的生活照及學生相,有網民睇完後大讚麥玲玲後生時「幾cute幾可愛,我係老公見到佢成日笑都開心」,又有網民指她屬可愛型,又表示「算Keep得好,幾廿年後都冇乜點變」。

突然得到一眾網民讚賞,麥玲玲回覆《蘋果》時表示覺得驚訝,她指被連登讚靚女是一件好高榮譽及值得開心的事情:「我唔敢當,冇可能係靚女!」她又自嘲自己細個時樣貌比較成熟:「我好記得我19、20歲搭的士嘅時候個的士司機問我有冇20幾、30歲,我諗我細個嘅時間(個樣)已經老定咗,當時個樣老過人哋反而令到而家個樣冇乜變。」

麥玲玲笑言自己是一個「睡寶寶」,很早便要睡覺:「我又唔捱得夜又唔煙又唔酒,可能會好少少。實在我已經係1967年人,都50幾歲,保養我冇乜特別,只過係早瞓同注重健康,當然啦,如果我能夠瘦啲就梗係靚啲啦,但一直都做唔到嘛!」

有網民今日在連登出post,讚麥玲玲後生時幾靚女。


有婚紗相。


又有學生相。


有網民讚麥玲玲個樣「無乜點變」。(網上圖片)


又有人表示麥玲玲好cute。(網上圖片)


有網民指麥玲玲是可愛型。(網上圖片)


對於有網民在連登出post讚靚女,麥玲玲表示「當然開心」


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!