掃呢頁CODE去手機

2021年1月28日 星期四

蔡一傑YouTube教煮餸蝕住做擁10萬followers 堅持個唱夢望今年成真 #蔡一傑

蔡一傑一生屬於舞台,在樂壇縱橫36年,2019年原本是他的大日子,原定前年10月舉行首個個人演唱會《REMUSCHOYONEDERFULLIVESHO ...






蔡一傑一生屬於舞台,在樂壇縱橫36年,2019年原本是他的大日子,原定前年10月舉行首個個人演唱會《REMUS CHOY ONEDERFUL LIVE SHOW 2019》,不過因社會運動關係,個唱取消,令蔡一傑一度消沉。之後疫情肆虐全球下,傑仔的歌唱事業前所未有地停頓了逾一年,不過卻因禍得福,傑仔成功開拓了自己的煮食教學channel「傑少煮意」,吸納近10萬followers,是否覺得當YouTuber也搵到錢?傑仔平反說:「錯嘞,而家買餸真係幾貴,買豬肉、龍蝦都好貴,一條片都冇幾千蚊畀到我,真係蝕住做㗎,不過唔緊要嘅,做呢件事主要係同大家分享煮食嘅樂趣。」

自小已愛烹飪,原先只打算在疫情間與大家分享煮食心得,誤打誤撞下竟發現有很多人留意,不經不覺頻道已一周年:「2019年嘅10月有個個人演唱會,臨做前4日要取消,對我嚟講都幾可惜嘅,因為籌備咗3年時間,做唱片、又做好多訓練,最後做唔到,個人真係好唔開心,去到12月個人都未恢復狀態,當時要做節,通常屋企人都返晒嚟我屋企食飯,年年我煮飯,嗰日就上網睇吓有冇靈感,越睇越多,發現可以用唔同形式分享,我就覺得蔡一傑都可以分享煮嘢心得,當時拍片掟出嚟畀人睇,又有反應喎,《傑少煮意》就係咁誕生。但我可以講,煮嘢食同製作真係一啲都唔容易,我要求比較高,拍拍吓都開始有壓力,尤其係諗煮咩餸菜,真係好難搞㗎。」

傑仔續說:「煮嘢我絕對唔夠啲大廚嚟,我唔係廚師,但我平時煮開嘢知道啲技巧,同人分享家庭餸菜比較多,喺大家面前呈現一個咁嘅男人——平時喺舞台咁跳脫,落咗台又可以去街市買餸,同阿姐講吓飲食經,多方面唔同,幾好玩。」

傑仔諗頭多多,他笑言已經想好了多個《傑少煮意》的後續計劃,他說:「本身上年年頭開始有一個理想,就係開一個『傑少出巡』,帶大家去世界各地唔同地方介紹食,第一我好鍾意旅遊,第二我又好鍾意食,我可以去玩,又可以拍到嘢同大家分享,網民可以自薦,我哋可以dating,當然唔係相睇,而係去屋企見佢祖母,學一個地道食物,希望疫症過咗就拍。」傑仔也希望為香港小店出一分力,他說:「如果疫情仲持續冇得飛,我都想幫吓香港嘅小店,幫佢哋推介好味嘅食物,等佢哋生存空間大啲,佢哋都好慘。」

新一年,傑仔揚言會繼續他的個唱夢,不輕言放棄:「唱歌工作未試過停咁耐,但我個人就冇停到,繼續做唱片同作新歌,同埋個人演唱會我係冇放棄嘅,希望今年年尾攞到個期。我已經諗咗,演唱會絕對唔會同草蜢一樣,而家多咗個《傑少煮意》,到時場內會唔會有好香嘅氣味呢?或者入場時上電梯前有好多美食、靚酒,好似去時裝騷咁,希望會好玩。」

蔡一傑歌唱業在疫情下首次停下來。


傑仔表示開設youtube頻道原意只是分享愛好。


現今有10萬followers的他表示玩channel成本好高,但樂在其中。


如疫情持續,傑仔打算走訪香港小店推介美食。


新一年傑仔揚言會繼續他的個唱夢。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!