網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2021年1月16日 星期六

葉璇:【胡杏兒同受害】葉璇開名爆畀苑瓊丹恰:欺負我們 #胡杏兒 #苑瓊丹 #葉璇

藝人葉璇不時喺網上爆料,最近仲喺節目上再爆娛圈秘聞,又公開點名被苑瓊丹欺負!佢透露當時同胡杏兒拍《衝上雲宵》時,對方問佢有冇畀邊個前輩恰過,兩人都同時 ...




藝人葉璇不時喺網上爆料,最近仲喺節目上再爆娛圈秘聞,又公開點名被苑瓊丹欺負!佢透露當時同胡杏兒拍《衝上雲宵》時,對方問佢有冇畀邊個前輩恰過,兩人都同時講同一個名字,直言:「是苑瓊丹,我們兩個人在講她怎麼不好,欺負我們、對我們很嚴苛,一遍一遍的叫我們演!」間接爆料胡杏兒畀苑瓊丹恰!


雖然「欺負」呢個詞語聽落好貶意,但葉璇「補鑊」表示之後終於明白對方一片苦心,坦言當時自己年輕,演技唔夠好!而後來,佢喺自己監製嘅劇集《紫釵情緣》,就特別邀請對方演出,飾演林峯媽媽:「人家問『你是不是要報復她』,才不是,就是我後來明白過來,沒有她那個嚴苛,我就不會成長。」


另外,佢又大爆某位男星因為戲屎被導演刪戲,而對方如今已經喺一線位置,葉璇話:「當時在一齣戲我是女主角,那第3男角現在已經很有名了。他當時第1次演戲,他不會演,本來劇情中他要跟我結婚的,但他不會演,結果被導演都刪掉了!沒辦法,這個行業就是獻醜不如藏拙,你演得不好那就少獻醜一點。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!