掃呢頁CODE去手機

2021年2月14日 星期日

湯洛雯:湯洛雯傳8月嫁馬國明 郭晉安有料爆! #湯洛雯 #郭晉安 #馬國明

藝人郭晉安(安仔)與譚俊彥落力為主演新劇《失憶24小時》宣傳。2人對於有賀歲劇與觀眾見面大表興奮,更力sell該劇,指喜劇闔家歡外,題材亦相當貼地。安 ...




藝人郭晉安(安仔)與譚俊彥落力為主演新劇《失憶24小時》宣傳。2人對於有賀歲劇與觀眾見面大表興奮,更力sell該劇,指喜劇闔家歡外,題材亦相當貼地。安仔難忘其中一場戲,講述譚俊彥教自己英文:「佢帶咗條藤條返嚟做道具。佢拳腳好犀利,差啲打中我。」譚俊彥笑稱是嚴父,教小朋友功課時,亦會拎出藤條「作狀」,不過2人齊聲表示未試過體罰子女,安仔更打趣:「佢哋見到我個樣已經聽聽話話。」


談到今日情人節,譚俊彥靦覥謂:「尋晚諗住踏入12點,就同老婆講情人節快樂,點知瞓着咗。今朝老婆有暗示,我就少少忟,原來係自己失憶添。今年嘅禮物係同啲小情人同床一晚,搞到我腰酸背痛。」安仔則笑言未有慶祝計劃,因太太忙於出門拜年。


提到同劇的湯洛雯缺席宣傳,記者打趣是忙於與男友馬國明慶祝生日兼過情人節。安仔聞言:「咁唔好搞佢最緊要聽晚佢記得開電視。(有傳靚湯8月結婚?)恭喜晒呀,我8月得閒,但知佢應該唔係喎。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!