掃呢頁CODE去手機

2021年2月14日 星期日

楊洛婷:楊洛婷造人成功情人節報喜 自爆仲未知BB性別 #楊洛婷

藝人楊洛婷(Rabeea)與DearJane主音老公黃天翱(Tim)育有一女Tanya,成日都話要同老公再落力造人嘅Rabeea,今日終於有好消息宣布 ...




藝人楊洛婷(Rabeea)與Dear Jane主音老公黃天翱(Tim)育有一女Tanya,成日都話要同老公再落力造人嘅Rabeea,今日終於有好消息宣布,就係佢再佗B,而佢自己就仲未知BB性別!


Rabeea喺社交網晒出孕照,見佢肚仔明顯凸出,全家着晒紅色衫夠晒喜慶,Tanya更作勢錫錫媽咪肚仔:「❤️情人節快樂!在象徵着愛的日子,沒甚麼比跟大家分享愛的消息更好!我們的第2位情人即將到臨。。。究竟他/她將會是『他的』還是『我的』前世情人?來看看今天剛在我的短片頻道中發布的第1個關於孕期的視頻 - 『宣布懷孕』!誠邀大家關注我的頻道,跟我一起度過這個甜蜜孕期!❤️💗」


Rabeea仲拍埋片講自己發現懷孕嘅過程,佢指自己去年10月左右開始反胃想嘔,喺屋企仲搵咗張過期驗孕紙嚟驗,見到兩條線嘅佢都仲係好唔肯定,不過都照同Tim講,之後佢哋再自行驗多幾次之後,先決定去搵中醫師確認懷孕。


興奮過後Rabeea就開始有唔同嘅懷孕之苦,除咗作嘔作悶之外,仲伴隨住鼻敏感、失眠、便秘、賀爾蒙失調等,不過照超聲波時見到BB畀預期大隻,佢哋都一樣好開心。而診所姑娘打嚟問佢想唔想知BB性別時,佢竟然一口拒絕!


另外,佢亦拍低自己同各方親友宣布好消息時嘅反應,圈中好友好似唐詩詠、馮允謙等個個都擘大個口,唔敢相信,不過得到大家嘅祝福,Rabeea都話自己好有正能量。


Rabeea受訪時表示:「好開心,依家5個月,揀情人節宣布,係因為我成日話想要個前世情人,咁我自己又想神秘啲,仲未打開信封,睇吓自己忍到幾耐!預產期喺7月頭左右,老公就話可能係女,但我覺得可能係仔呢!畀番個前世情人我啦!」講到佗B心情,佢話︰「心情都開心,但佗Tanya嘅時候就好似輕鬆啲,同埋嗰時好瞓得、又好食得,今次佗頭3個月都唔係咁舒服。」問佢同老公分房瞓大半年都成功造人?佢再笑話︰「係呀!我老公真係晚晚瞓廳㗎!但係我哋都會把握機會、做好準備,依家香港多咗Staycation,所以我哋都有充足嘅時間、機會,去做我哋想做嘅『功課』!」Tanya都好期待BB嘅出世,仲叫佢做恐龍BB,問佢出世會唔會食咗自己,非常搞笑!


Tim表示:「短短時間已經收到好多朋友嘅祝賀同關心,感激!好開心呢個新年有一個好開始,藉着今日情人節同大家分享呢份喜悅,希望所有人都開開心心。疫情未過,太太呢段時間佗BB要特別小心,當然我都會特別照顧佢同注意安全。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!