掃呢頁CODE去手機

2021年2月17日 星期三

麵店曾受TG洗禮丨牛雜妹「娘家」被指欠租遭入稟迫還舖:隨時要結業 #李美琪 #牛雜妹

(李亦喬網誌圖片)現改名成李亦喬的「牛雜妹」李美琪,於2015年參選港姐,雖然無緣入16強,她卻以牛雜檔太子女的身份順利加入娛樂圈,後來更改玩ViuT ...




(李亦喬網誌圖片)


現改名成李亦喬的「牛雜妹」李美琪,於2015年參選港姐,雖然無緣入16強,她卻以牛雜檔太子女的身份順利加入娛樂圈,後來更改玩ViuTV的選美真人騷《美選D.n.A》,她曾表示以爸爸賣牛雜養家覺得好自豪。今日牛雜妹以「牛雜妹 也許不會再是牛雜妹為題」撰寫長篇網誌,透露家業將完結,還呼籲各位熟客可在店舖結業前到店,與她的父母打個招呼,聚一聚。

據牛雜妹指,店舖開了17年,開舖當年,她只有11、12歲,她仍記得當時的情況。牛雜妹憶述由於店舖營業時間長的關係,她要落舖才能與父母見面,而年紀小小的牛雜妹也會客串招呼客人。可惜由於香港的社會事件,加上去年受武漢肺炎疫情影響,牛雜妹家的麵店生意一落千丈,她家的麵店更曾受過防暴警的催淚彈(TG)「洗禮」,被迫提早關店。牛雜妹去年曾表示感謝業主肯一起共同進退,沒想到事隔一年,麵店被業主入稟法庭提告,指他們過去2年都有拖欠租金,並要求他們交還店舖鎖匙。

牛雜妹向《蘋果》透露:「其實舖頭經營咗17年,一直同業主關係都好好,業主一直都係派代表律師同我哋溝通,而且咁多年其實加租嘅幅度都係可以接受,但最近兩年因為運動同埋疫情,對生意嘅影響真係好大,特別係限聚令之下,生意少咗8、9成都有,所以我哋同業主協商下,呢兩年業主都願意減租同我哋共渡難關。但係早前我哋傾續租新租約嘅時候,代表律師表示早前欠落未交嘅租金唔肯定業主會點解決,而我哋就好迷惘,因為唔清楚到底實際話我哋欠租係咩一回事,到底係欠幾多嘅租金,所以想了解咗欠租嘅事宜先至再簽新租約,但業主方面就表示因為我哋唔願意簽新嘅租約,所以都拒絕續租畀我哋,要我哋交還鎖匙,並且需要交還過去兩年欠落嘅6位數字租金。我哋收到呢份正式嘅法律文件都好震驚,冇諗過會有個咁突如其來嘅消息,做咗17年嘅舖頭可能隨時需要結業。」

牛雜妹在網誌中嘆謂「一直認為業主是個近人情的人」,面臨突如其來的律師信,現時只好交由專業人士代為處理,牛雜妹說:「冇辦法情況下,我哋只好將呢件事交畀律師處理,但係我哋都希望可以同業主解開誤會,溝通清楚,始終舖頭係我哋嘅屋企,咁多年來好有感情,而且屋企人都係喺舖頭工作,係經濟主要來源,希望可以和平解決呢個問題,即使爸爸退休,都唔希望帶着呢種哀傷嘅感覺。」

牛雜妹又強調,今次公開事件並非想討伐任何人:「頭先都意識到其實舖頭真係可能隨時冇得做,希望可以幫爸爸拍條記錄片、都希望可以搵返以前嘅熟客同爸爸媽媽合照留念、傾吓偈,等佢哋將來退休都可以回味一下。只係希望我哋嘅朋友、熟客可以過嚟同爸爸打吓氣、傾吓偈、支持下我哋舖頭,都希望可以同業主和平解決問題,繼續開心友好嘅關係。」

今日是牛雜妹的28歲生日,她在網誌中坦言:「今天是我的生日,我把我的願望都交給我的家人……希望這一次,我們家能順利度過。不論結果如何,我們一家都會共同進退。」

而她另在IG中出post,表示不知道結業的實際日子,但就請熟客們可再光臨:「如果各位熟客、朋友們,有空也可以來支持一下我父母,給他們再打個招呼,相信他們會很高興的。」

牛雜妹今日28歲生日,在IG貼出晒肌照。(IG誌圖片)


數小時後,牛雜妹公佈家中牛雜麵店結業的消息。(IG圖片)


牛雜妹指麵店在17年前開業,她仍記得開業時的狀況,更指一街花籃,相當震撼。(牛雜妹網誌圖片)


牛雜妹指母親為店務勞碌,連手都做到皺晒皮。(牛雜妹網誌圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!