掃呢頁CODE去手機

2021年3月1日 星期一

吳孟達:吳孟達臨終一刻瞪大雙眼 田啟文遺憾未能早探望 #吳孟達 #田啟文

好可惜!為紀念藝人吳孟達離世,無綫播出特備節目懷緬,和他相識多年的好友如田啟文、林子聰、鄧英敏、戴志偉、關禮傑及王晶等做嘉賓。田啟文遺憾之前吳孟達在醫 ...




好可惜!


為紀念藝人吳孟達離世,無綫播出特備節目懷緬,和他相識多年的好友如田啟文、林子聰、鄧英敏、戴志偉、關禮傑及王晶等做嘉賓。田啟文遺憾之前吳孟達在醫院仍清醒時未有探望對方,到見面時對方已沒有反應,一直緊閉雙眼未有反應,直到臨走一刻突然瞪大雙眼,似是想給眾人反應,跟着便離開了。


講到吳孟達的身後事,他表示其家人比較傷心,先讓他們好好休息:「佢哋首先要搞咗死亡證先,好多人都話幫手搞,我叫佢哋畀少少時間我消化同佢家人商量先,因為要考慮場地同安全,而且只辦一次,加上佢又有咁多海外朋友同粉絲。其實佢家人本來唔想搞追思會,我話我哋個行業一定要搞,後來徵得佢家人同意,交畀我負責搞。」問到吳媽媽的情況,他透露吳媽媽已90多歲高齡,直至昨日才得知吳孟達的情況:「佢嚟到之後好傷心,所以好早送咗佢離開,唔想再刺激到佢,希望唔好有咁多負面報道,尤其係假新聞。」他表示吳孟達於2014年大病後已立好遺囑,並澄清對方沒有經濟問題:「話佢有1千萬遺產當然係假,但我唔會講有幾多,仔女亦冇為遺產而去搞乜。」


至於林子聰透露未能見到吳孟達最後一面,他今次匆匆回港,下周就要到內地工作,可能未必出席到對方的追思會。


曾因欠債尋死 吳孟達頓悟重新做人


曾志偉在台上分享吳孟達的新故事:「佢年輕時生活放任,又飲酒又賭錢,欠落一身債,周圍問人借錢,啲人都唔敢叫佢開工,但有個朋友仲不停幫佢,後來連呢個朋友都唔幫,佢覺得冇希望人生去到盡頭,於是喺城門水塘一腳踩入去,佢望住個天話想下世重新做人、做個好演員,但又諗到下世未必做人,依家仲係人,不如依家重新做人,後來返屋企瞓咗一日一夜,佢返到無綫同編劇監製講,你會見到不一樣嘅吳孟達,從此佢唔帶劇本入廠,因為已經記熟晒對白,仲記埋對方對白。佢由一個係人見到都驚,到變成都大家敬佩嘅演員。佢為人同演技真係令大家佩服。」說時他不禁哽咽。


吳麗珠慶幸有吳孟達做師兄


有份出席的藝人吳麗珠是吳孟達在訓練班的師妹,兩人在《歡樂今宵》時開始合作,她表示:「最深刻係佢經常喺木人巷同夏雨,譚炳文、余子明猜枚,佢教我猜枚,佢話猜枚唔可以咁斯文,要有氣勢,我好佩服佢,猜枚還猜枚,但入廠唔會甩轆。之前啲人話會蝦新人,但我好好彩,冇畀人蝦,佢仲教我好多嘢,佢會主動同我對劇本。」


齊睇三級片建立關係


杜德偉透露2004年跟吳孟達在內地合作電影,他笑言當時覺得能跟對方合作好威水,問到難忘事,他說:「我記得有日佢問我,你有冇帶三級片嚟,佢話要建立好關係,就係兩個麻甩佬一齊睇三級片,我隨口答佢有,佢話咁一陣入你房睇,後來佢入我房,佢送咗本書《角色的誕生》畀我,佢話合作關係近嘅演員都會送呢本書畀對方。佢話自己早期就好霸氣,喺片場殺到其他人一頸血,睇完本書諗咗好耐,覺得應該係做王者而唔係霸者,霸者以力服人,王者以德服人。」另外,他指吳孟達很欣賞其母親,有次得知杜媽媽來探班,特意一齊食飯:「佢仲向媽咪唱咗首《給我一個吻》氹得媽咪好開心。」


王晶大讚:最好的下把位演員


至於導演王晶稱跟吳孟達早在《歡樂今宵》時合作,90年代又合作過十多部電影,他形容對方:「好友善又任性。」大讚他是最好的下把位演員:「任何演員遇着佢,角色都會加分,佢係100%下把位演員托到你最好睇,但自己又好睇。」苑瓊丹稱吳孟達面對導演不合理要求也不會動氣,會尊重對方意見,又會用嬉笑怒罵態度化解。


羅冠感恩還困難時吳孟達出手相助


羅冠蘭跟吳孟達是同期藝員訓練班畢業,當時對他最深刻是有次在聖誕派對上對方為她解困:「我唔小心將碟雞翼沙律倒落個身,搞到件衫污糟晒,佢好有風度遞上一條乾淨嘅手巾畀我抹,覺得佢好友善,佢仲將條污糟咗嘅手巾放返入褲袋,令我好感動。」兩人後來一直沒有聯絡,直至十多年前合作一部電影飾演夫妻,在傾談的過程中,讓羅冠蘭感到對方很誠懇:「大家會討論演戲嘅理念,而佢嘅閱歷變成佢嘅修為,畀人一種好祥和嘅氣場,同佢相處好舒服。」對於他突然離世,她自言感到愕然,亦有點依依不捨。


關禮傑初演喊戲靠吳孟達點醒


關禮傑稱兩人第一部合作的劇集是《新紮師兄》,對方飾演教官:「喺真實同娛樂圈入面,都係佢睇住我哋成長。佢演繹嘅教官角色,後來好多人都跟佢呢個風格。(你當年驚唔驚佢?)唔驚,佢好講得笑,我哋又好百厭,佢會鬧我哋又會教我哋。佢喺交流戲方面好嚴肅,令大家好易入戲,喺佢身上學到好多嘢。(邊一幕最難忘?)有一場講我離開學堂,我畀佢感動到學識流眼淚,係我第一次喺螢光幕前流淚,覺得自己演技升華咗。」他視對方為大師兄,兩人其後在內地電影上亦有合作過,他讚揚對方令整個劇組很團結:「大家相處好融洽,佢為人又豁達,例如天氣降溫,佢會畀錢買羽絨畀啲工作人員,大家同佢合作完都話佢好好,口碑好好。」他指雖然近兩年未有聯絡,但也有在活動中遇到,坦言對其離世感到突然:「我知道佢入醫院,喺演員群組入面都有話佢情況唔係咁好。但冇辦法,人生冇得選擇,希望佢主懷安息。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!