掃呢頁CODE去手機

2021年3月26日 星期五

林凱恩與哥哥仍然失聯:一家人有困難可以拎出嚟講 #林凱恩

林凱恩(Iris)憑無綫處境劇《愛‧回家之開心速遞》中飾演Bonnie一角入屋,但最近有網民發出「尋人啟事」,稱林凱恩任職設計公司老闆兼裝修判頭的哥哥 ...






林凱恩(Iris)憑無綫處境劇《愛‧回家之開心速遞》中飾演Bonnie一角入屋,但最近有網民發出「尋人啟事」,稱林凱恩任職設計公司老闆兼裝修判頭的哥哥林祥晉,傳拖欠薪金兼失去聯絡

林凱恩今日在將軍澳出席活動,表示暫時未能聯絡到哥哥:「我都仲未聯絡到哥哥,唔知發生乜嘢事,佢結婚之後就搬咗出去,係大時大節先見到面,但見面都好少講工作,我都係傳媒朋友講畀我聽先知道。」她續說:「我都有搵佢,不過暫時係未搵到,等我了解吓成件事。」

出身小康之家的林凱恩,覺得家人遇上困難應該一起商量,她說:「身為一家人,真係有困難嘅話,可以拎出嚟講,我哋會畀最大嘅關心同支持。」至於會否覺得藝人身份被牽連在內,感到不開心?她說:「我係擔心多啲,始終做藝人入行有多嘢要面對,要更加警惕自己,但屋企人係好難控制嘅範圍,所以只可以做好工作,保護好家人,其他嘢係控制唔到。」

林凱恩擔心哥哥目前情況。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!