掃呢頁CODE去手機

2021年4月25日 星期日

林盛斌:林盛斌自認夠強壯 太太「揩一揩」就有咗 #林盛斌

在無綫清談節目《日日媽媽聲》最新一集中,嘉賓湯盈盈分享其2個小朋友都是自然分娩,講到順產時陰道有機會要剪開,盈盈坦言:「我當時有問醫生到時使唔使剪?如 ...




在無綫清談節目《日日媽媽聲》最新一集中,嘉賓湯盈盈分享其2個小朋友都是自然分娩,講到順產時陰道有機會要剪開,盈盈坦言:「我當時有問醫生到時使唔使剪?如果剪,就同醫生打眼色,示意佢識做(縫窄啲)!」至於梁靖琪表示原本想自然分娩,但由凌晨2點痛到第二天晚上8、9點仍未能分娩,最後決定開刀,盈盈踢爆她想在爸爸的浴缸中分娩,梁靖琪承認說:「我係好想喺屋企生,再叫朋友嚟,但最後爸爸話唔好。」講到產後身材問題,她說:「唔滿意上圍,因為有奶會脹,但冇奶就會洩氣。我到依家小朋友16個月仲餵人奶,唔捨得唔餵。」


林盛斌(Bob)與太太Bob嫂齊擔任嘉賓,Bob被大逼供是否很鹹濕及為追仔,所以要Bob嫂連生4個小朋友,他自誇:「你邊度會估到個男人咁強壯,我揩一揩就有咗。而且我同太太都鍾意小朋友,冇話一定要生幾多個。」他稱第一個是有點意外,Bob嫂即反應甚大質問他:「你覺得第一個係意外咩?」Bob急急解釋:「個意外係冇諗過咁快,當時有結婚打算,但仲未有個誘因去諗幾時結,我話不如我哋試吓不設防,點知一不設防,揩一下又有。」於是兩人奉子承婚。他們澄清沒有刻意去追仔,覺得至少要有2個小朋友,生了第3個,自然想有第4個,感覺比較平衡,Bob說:「仔同女都鍾意,我哋喺生第4個之前,生第3個之後,我哋係試過失去咗1個,我哋都話有機會,我哋再嘗試,點知揩一下就有。」而Bob在節目中接受古法紮肚及泵奶,紮肚時他痛到大叫,紮肚師傅笑他似有孕及很多肚風,他又穿上孕婦尿片,再雙腳夾波行路去感受媽媽產後的感覺。


新手爸爸周柏豪也有現身分享,講到跟太太拍拖10年沒有公開戀情,他表示:「因為剛入行,公司話感情事要低調,女友都鍾意低調,佢嘅想法係唔想帶麻煩畀我,我哋10年冇喺街拖手,瞓覺時拖囉,可以拖耐啲!結婚時想秘密但秘密唔到,發現有記者喺現場,太太當時問使唔使取消個婚禮,我聽到佢咁講,好肯定我會同呢個人一世。(公開後,有冇收到啲女粉絲嘅過激留言?)有粉絲寫信去我公司話佢先係我老婆,仲寄埋一張印有我同佢個名嘅喜帖以及佢嘅大肚相。」講到作為爸爸,他稱感覺到女兒真是前世情人,囡囡每天起身第一件事就是叫爸爸,主持問到有否試過太太的人奶?他坦言:「有衝動但冇試,因為覺得少少冒犯個女,好似霸咗佢啲嘢,而且嗰樣嘢感覺好神聖,粒粒皆辛苦。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!