掃呢頁CODE去手機

2021年4月25日 星期日

韓君婷:搬離蔡國威屋企!韓君婷重整人生再出發 #蔡國威 #韓君婷

前亞姐冠軍韓君婷因應付亡母高達40萬元的醫療費,經濟不穩下,月復月還債,勉強可維持生計,惟近年因從事的美容工作欠前景,最後她要轉型做KOL及網上帶貨工 ...




前亞姐冠軍韓君婷因應付亡母高達40萬元的醫療費,經濟不穩下,月復月還債,勉強可維持生計,惟近年因從事的美容工作欠前景,最後她要轉型做KOL及網上帶貨工作,但收入不穩定,最後亦因餘下的20多萬元債務未能清還而要申請破產。


正能量滿滿的君婷亦勇於面對,日前她雖被發現憔悴逛街,不過與友人聚會時,她重現笑顏,更獲朋友請客!君婷回覆東網稱要重新出發,並說已搬離好友蔡國威的家,她說:「報道出街後,得到好多朋友嘅關懷,又有觀眾睇我帶貨,幫襯我買嘢,又嚟請我飲咖啡,真係好多謝佢哋。不過,我都要重整一下自己人生,即使面對好大壓力,我都會積極面對,最近我亦經已搬離威威屋企,其他嘢都唔想回應咁多,亦唔好問我住邊,因為我想保留番一啲私隱!」


曾與君婷「同居」的蔡國威說:「佢啱啱搬走咗一個星期,其實由兩年前佢搬嚟住喺我屋企,都只不過係一個過渡期,我已經盡咗能力,無論喺住、日常生活開支各方面,幫得幾多得幾多,咁佢搬走之前同我講,已經搵到理想嘅工作,自己可以搞得掂自己,養到自己,所以就搬走咗,我都唔知佢搬去邊㗎,但作為朋友,我都會祝福佢之後有精彩嘅人生。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!