掃呢頁CODE去手機

2021年5月1日 星期六

林德信:林德信笑別外公!解釋阿爸林子祥冇去靈堂原因 #林子祥 #林德信

藝人林德信(Alex)出席赤柱廣場舉行的「BoundlessTempo」戶外瑜伽活動,透露疫情下很多室內瑜伽教室地方關閉,但這類運動卻愈多人玩愈開心, ...




藝人林德信(Alex)出席赤柱廣場舉行的「Boundless Tempo」戶外瑜伽活動,透露疫情下很多室內瑜伽教室地方關閉,但這類運動卻愈多人玩愈開心,故對是次能與50名學員齊上瑜伽課感高興,他說:「以前試過一次教100人,但依家疫情冇辦法,喺屋企自己做好悶。」


談到日前以笑來送別外公,Alex指公公94歲,雖然生前被病困擾幾年,但態度卻很正面:「我之前Keep住每個星期日返去同佢食飯,佢嘅Close朋友都嚟陪佢,而我呢2年喺社交網(上載)同公公合照,網友都留言問候公公,公公聽到都好開心,即使公公走咗,我都收到好多問候嘅Message,畀好多正能量我,所以我都樂觀面對,覺得死亡都唔一定係好唔開心,我就喺公公喪禮營造呢個感覺。」


由於疫情關係,母親及妹妹也未有返港,父親林子祥又要照顧自己媽媽,所以未有出席喪禮,故他才把照片Po到社交網,一次過給親朋交代。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!