掃呢頁CODE去手機

2021年5月9日 星期日

百變蝦頭楊詩敏約滿TVB 45歲中女唔介意主動追求男仔 #TVB #楊詩敏 #蝦頭

(IG圖片)1999年畢業於演藝學院的楊詩敏(蝦頭),2013年由劇場轉戰電視圈與黃子華合作《My盛Lady》,靠扮徐子珊上位;但原來剛播畢的《愛美麗 ...




(IG圖片)


1999年畢業於演藝學院的楊詩敏(蝦頭),2013年由劇場轉戰電視圈與黃子華合作《My盛Lady》,靠扮徐子珊上位;但原來剛播畢的《愛美麗狂想曲》,正正是蝦頭約滿TVB的暫別之作。蝦頭接受《1圈圈星光背後》訪問解釋:「離開唔代表我唔再拍劇,只想停一停籌備明年嘅solo舞台劇,構思咗好幾年,咁啱剛完約想專注呢件事,而一拍劇又要花好幾個月,所以定咗限期2022年演,唔想再得個講字!」

八年前,蝦頭與黃子華合作成功入屋,原來蝦頭早於演藝畢業後就有機會跟子華神合作,奈何當年她選擇留守劇場,「好好笑,當年畢業冇耐,監製徐正康搵過找我casting《男親女愛》,當時我係大支嘢到極點,話唔想做,想專注舞台劇發展,好有藝術家脾氣,冇理會係咪走失機會。」至於到2013年她又為何肯參演《My盛Lady》?「其實之前我蠢之嘛,哈,係隔多年先識唸,其實演員去到邊個媒介都可以發揮,唔單只喺舞台劇。」

蝦頭坦言由讀演藝開始已不夠自信,自覺不夠同學漂亮就不是當女主角的材料,所以事業路一直較迂迴;至於感情路,她卻指自己從小到大有數不盡的火花,但有過穩定男女朋友關係只有三、四次。因為父母於她成長期間鬧離婚,令她對婚姻產生懷疑,「我曾經認為有可能走到最遠,就係對上一段關係。呢段感情會畀我感覺:『就係呢個人』。但點解分手?因為我哋拍拖時感情唔太穩定,大家對長遠嘅感情又唔太信任、又唔識得去經營。再加上我哋嘅關係好複雜,工作上我們會一起搞project,喺意見同取向都有好多分歧,到完咗工作,返到屋企又要面對呢個人,又要面對解決唔到嘅感情問題,係越變越複雜,大家最後都handle唔到,最終唔係我甩佢或是佢甩我,係大家都覺得呢個關係要停。」

蝦頭坦言結束對上一段關係至今已單身四年,今年45歲,但從不愁寂寞,「我冇驚,而家不知幾開心。雖然我冇拖拍,但唔代表冇傾得嚟嘅人,有啲人出現過,我係會主動追求男仔嘅人,你見我一路以來嘅對象,外表從來唔係最重要,我會被對方性格吸引。其實而家冇諗咁多,懂得愛自己、欣賞自己,我認為嗰個人自然會嚟。」不過,蝦頭指等待另一半出現,並不代表她必定要結婚,「我由至終都冇諗婚姻,亦唔係為咗結婚去搵一個男人,我認為跟一個人步伐一致先會喺埋一齊,已經係一個承諾,唔需要一紙婚書嚟介定,如果對方跟我同一理念咁就冇所謂啦。」

蝦頭早於演藝畢業後就有機會跟子華神合作,奈何當年她選擇留守劇場。(IG圖片)


蝦頭扮徐子珊入型入格,透露剛約滿無綫。(資料圖片)


蝦頭已單身4年。(IG圖片)


蝦頭在單親家庭中長大,直言拍拖對象不一定要結婚。(IG圖片)


《愛美麗狂想曲》是蝦頭在無綫暫別作,與曹永廉飾演一對。(IG圖片)


《愛美麗狂想曲》四個好姊妹。(IG圖片)


蝦頭直言一向會主動追男仔。(IG圖片)


蝦頭唔介意做醜女角色,形象多變。(IG圖片)


蝦頭扮麥玲玲相當神似。(IG圖片)


(IG圖片)


蝦頭接受梁泰來訪問。


-----------------------------

蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多立即下載體驗

-----------------------------

蘋果初心不變!26周年「撐蘋果Tee」預售:


鍾意就快D Share啦!