掃呢頁CODE去手機

2021年5月9日 星期日

肥媽無懼大台「限廚令」 靠自己開Live下廚每月穩賺6位數 #TVB #大台 #肥媽

肥媽MariaCordero今日在尖沙嘴出席活動,適逢母親節,她指昨日在家中準備海鮮大餐,準備好今晚與兒孫一起慶祝。提到曾獲兒子叮囑退休,肥媽聞言即笑 ...






肥媽Maria Cordero今日在尖沙嘴出席活動,適逢母親節,她指昨日在家中準備海鮮大餐,準備好今晚與兒孫一起慶祝。

提到曾獲兒子叮囑退休,肥媽聞言即笑說:「日日叫人退休,退休做乜鬼?我而家都屬於半退休,但都畀啲自由我,我喺屋企煮咋,放喺facebook都唔得?」是否因大台推「限廚令」,故將烹飪節目搬至自己的社交平台?肥媽說:「如果佢畀期我,我就返咋嘛,但佢而家改革,咪畀啲時間佢;之前係一年拍一輯,原本今年3、4月拍,但當時疫情太勁,大家都話唞唞,因為我哋成廿幾人去拍,而家我習慣咗懶,喺樓上化個妝落嚟就煮得,仲可以着睡褲拖鞋。」

肥媽現時直播煮餸,問到收入是否可觀?她直認好好。是否好過為大台拍節目?她即係:「梗係每個月拍4日,點都有6位數字收入,最高嗰次係40幾萬收入,因為當中幫產品做推廣,有啲係佣金,目前有3、4個廣告,仲有好多要考慮。」

肥媽開自家網上烹飪節目,賺得多過幫大台拍節目。


肥媽準備好海鮮大餐,今晚跟兒孫在家中慶祝母親節。


肥媽透露現時開live節目,每月穩收6位數。


-----------------------------

蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多立即下載體驗

-----------------------------

蘋果初心不變!26周年「撐蘋果Tee」預售:

你的優惠訂購海外訂購按此


鍾意就快D Share啦!