掃呢頁CODE去手機

2021年6月11日 星期五

可嵐分享婚姻失敗難再搵對象 朱紫嬈佩服對方夠獨立 #可嵐 #朱紫嬈

歌手朱紫嬈(Khloe)今晚在荃灣舉行liveshow,請來可嵐擔任嘉賓,Khloe指今次是她的第2場直播騷,以歌曲《花.醉》中一個人沉醉在不開心的狀 ...






歌手朱紫嬈(Khloe)今晚在荃灣舉行live show,請來可嵐擔任嘉賓,Khloe指今次是她的第2場直播騷,以歌曲《花.醉》中一個人沉醉在不開心的狀態為主題,Khloe說:「可嵐係一個幾有經歷嘅人,每個人有經歷先會進步。」可嵐亳不介意分享過去婚姻失敗不快的經歷,她說:「7年前婚姻曾經分開,當時好抑鬱,情緒好似浮沙池咁,好唔開心,其實要搵出點解唔開心,因為壓力?照顧小朋友?工作?好徬徨?如果只係一路話唔開心,係冇人可以幫到你,你一定要冷靜,過後就要諗吓點去解決,或者點去搵人幫你,自己企返起身。而家我都可以好open同大家分享。」Khloe說:「我好佩服佢,佢真係我其中一個偶像,一個女人可以咁獨立做晒所有嘢。」

不過正因為太堅強的性格,可嵐自爆難搵對像,她笑說:「可能因為太tough,而家想搵個伴都好難,我太惡,又好知道自己要乜,不過唔係咁樣,呢幾年點過。」Khloe笑言會在直播替好友招親,可嵐則說:「好呀!不過我招咗幾年都冇,而家係有人追嘅,但可能慣咗自己一個,要就人會覺得好煩。不過個仔就催我,想要個細佬妹,佢跳咗一步,應該祈禱叫天父賜個爸爸畀佢先,我呢個年紀要生,都緊張㗎。」

朱紫嬈讚可嵐夠獨立,更封她是自己偶像。


-----------------------------

蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多立即下載體驗


鍾意就快D Share啦!