掃呢頁CODE去手機

2021年6月11日 星期五

《聲夢傳奇》:《聲夢》鍾柔美愈戰愈勇唔怕衰 被譽年輕版陳慧琳 #聲夢傳奇 #陳慧琳

無綫節目《聲夢傳奇》繼姚焯菲獻唱《戀愛預告》爆出後,外貌酷似鍾嘉欣的鍾柔美(Yumi)亦憑歌曲《心急人上》彈出,歌曲網上點擊已突破30萬。Yumi由台 ...






無綫節目《聲夢傳奇》繼姚焯菲獻唱《戀愛預告》爆出後,外貌酷似鍾嘉欣的鍾柔美(Yumi)亦憑歌曲《心急人上》彈出,歌曲網上點擊已突破30萬。Yumi由台風、唱歌技巧、感染力大獲好評,被譽為「年輕版陳慧琳」,不少網民對她另眼相看,大讚她唱得又跳得,視她為比賽的三甲之選。


參加大少比賽經驗豐富逾100次的Yumi,私底下酷愛跳舞,不時在社交網上載跳舞片,跳得型格又可愛。年僅14歲的她雖然身經百戰但未有鬆懈,現時就讀中三的她,除了為《聲夢》採排及演出,每星期仍抽空最少5小時上唱歌、鋼琴、結他、色士風及跳舞等課程。而比賽經驗豐富的她面對演出失準,亦有一套獨特的理論,她說:「我唔會喊,因為喊會浪費咗時間,我會正面啲諗,嗰日做唔到啫,可能下次做到呢,你唔知㗎嘛。」謙虛的她亦無懼批評說:「我唔介意啲人話我太細個,係自己選擇嚟,因為我真係好鍾意(表演)呢件事先去做,最緊要做好咗本分先。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!