掃呢頁CODE去手機

2021年7月11日 星期日

大叔的愛︱Anson Lo忍痛拍攝 陳子豐大讚專業:拍完先發現牆凹咗 #Anson Lo #大叔的愛 #盧瀚霆 #陳子豐

「Darren」一角令陳子豐(Colin)成功入屋,觀眾亦開始留意這位實力派演員。Colin接受《香港01》訪問時感謝觀眾的喜愛,回想起天台跪地痛哭的 ...






「Darren」一角令陳子豐(Colin)成功入屋,觀眾亦開始留意這位實力派演員。Colin接受《香港01》訪問時感謝觀眾的喜愛,回想起天台跪地痛哭的一幕,他至今依然非常難忘:「首先真係好多謝觀眾喜歡Darren呢個角色,其實喺我收到劇本嘅時候已經好期待演天台呢場戲,我亦為呢場Darren唯一一次釋放情感嘅戲準備好多。拍攝天台當日,天氣唔太穩定,大風到連人都吹得郁,好多時戲做對了,但頭髮亂到不堪,不停因為髮型而NG,好彩成個團隊都好專業,捱住凍到震嘅大風完成天台拍攝。」

Colin在劇中首次與MIRROR成員Edan(呂爵安)、Anson Lo(盧瀚霆)和Stanley(邱士縉)合作,第一次合作便要與Anson談情,他起初亦非常擔心:「拍《大叔》之前因為冇合作過所以我都唔係好認識Edan、Anson同Stanley,尤其係Anson,更加冇講過嘢咁滯,所以都幾擔心同佢嘅感情戲。但開拍後就發現Anson同阿牧一樣都係一名暖男,好快就相處得好融洽。」

他更大讚Anson演戲認真以及態度專業:「有一場戲我要推佢向一面牆,結果拍完之後先發現牆凹陷咗,但拍緊嘅時候Anson完全冇因為痛而停落嚟,而係好專業咁完成拍攝,所以我係好尊重佢專業嘅態度。」為了投入角色,Colin特意在劇集開拍前不停翻看Anson的演出,最後更愛上了「教主」成為「神徒」:「我開拍前有去YouTube睇Anson嘅MV舞台表演,不斷去薰陶自己,不斷去搵佢迷人嘅地方。開拍後,我每日都會聽《EGO》,我諗我依家都變咗做『神徒』」

對於魯生在IG公開稱讚他是一名好演員,Colin表示非常開心,同時亦希望觀眾能更加留意ViuTV的演員:「我好開心魯生嘅讚賞,同時都好希望觀眾可以留意多啲ViuTV嘅演員,除咗我之外,我哋一班藝員同事都係好努力咁做好節目或劇集,希望為觀眾帶嚟更多優質嘅選擇。」

(劇照)


(劇照)


(劇照)


(劇照)


同場加映

大叔的愛︱陳子豐跪地痛哭獲魯庭暉大讚 盤點6位ViuTV開國功臣

1.陳子豐。(陳子豐IG圖片)


陳子豐於2010年加入NowTV做主持,直到ViuTV於2016年開台,他便主力擔任電視台節目主持以及參演不同劇集,包括《歎息橋》、《暖男爸爸》以及最近的《大叔的愛》等等。(陳子豐IG圖片)


子豐演技上的實力亦逐漸獲得觀眾認同,連ViuTV董事及總經理魯庭暉都在IG公開大讚他是一個好演員。(魯庭暉IG圖片)


2.陳安立(Brian)。(IG圖片)


現年33歲的陳安立身高6呎2吋,而且熱愛運動兼練得一身結實肌肉,靚仔又陽光。(IG圖片)


Brian於2016年開始為ViuTV電視節目做主持,亦曾出演不少劇集包括《仇老爺爺》、《娛樂風雲》等等。(IG圖片)


不過Brian近年在ViuTV的演出有減少的趨勢,最近在選秀節目《造美人》客串演出。(IG圖片)


3.劉俊謙(Terrance)。(IG圖片)


現年32歲的劉俊謙同樣高大靚仔,他曾出演不少ViuTV話題性劇集,包括《瑪嘉烈與大衛系列 前度》、《教束》和《二月廿九》等等。(IG圖片)


劉俊謙最近沒有亮相ViuTV劇集,轉戰參與舞台劇演出。(IG圖片)


4.「俄仔」Artem Ansheles。(IG圖片)


現年26歲的「俄仔」於2016年獲邀擔任ViuTV節目主持,包括《快樂童盟》和《返歸啦俄仔》等等,他當時憑出眾的外表以及帶有口音的廣東話深受網民喜愛。(IG圖片)


不過自2018年後,「俄仔」在ViuTV的演出大大減少,去到2020年就曾參演劇集《地產仔》飾演行為藝術家。 2019年,他推出首支派台廣東歌《麻麻哋 Day》和創立首飾品牌「EARON」。(IG圖片)


5.李建邦(Suzuki)。(IG圖片)


現年29歲的Suzuki於2016年以參加者身份拍攝ViuTV真人騷《脫獨工程》而為人熟悉,之後簽約成為ViuTV藝人。(IG圖片)


身高150cm成為Suzuki的標誌,他於2017年至2020年參演多套劇集以及擔任節目主持,並建立了獨有的個人風格。Suzuki今年與ViuTV完約,現時為自由身演員。(IG圖片)


6.莫竣名(MCM)。(IG圖片)


現年29歲的莫竣名於2017年主持ViuTV靈探節目《入住請敲門》而受到注目,及後亦繼續擔任《入住》系列的主持。(網上圖片)


除主持ViuTV節目外,MCM亦有拍攝廣告、MV和微電影。直到2019年年底,他在IG宣布回復自由身。(IG圖片)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!