掃呢頁CODE去手機

2021年7月11日 星期日

聲夢傳奇︱姚焯菲炎明熹受重用唱主題曲 有人仲搶埋菊梓喬飯碗? #聲夢傳奇 #菊梓喬

何麗全說:「有啲入唔到決賽嘅學員,我哋都會畀機會佢,個冠軍同佢將來發展係冇關係。今次好可能只係觀眾鍾意佢,但係我哋係睇長遠啲,因為佢哋(學員)都簽晒約 ...






何麗全說:「有啲入唔到決賽嘅學員,我哋都會畀機會佢,個冠軍同佢將來發展係冇關係。今次好可能只係觀眾鍾意佢,但係我哋係睇長遠啲,因為佢哋(學員)都簽晒約,都希望畀機會佢哋。」

他又以「香港小姐」做例子,說:「唔一定係冠軍就一定係喺娛樂圈發展最好,今次只係階段性,喺娛樂圈一定會有一個更加長嘅路,所以唔好畀暫時得失影響信心。」他也透露,除了活動「聲​夢Summer Camp」外,已安排了4位學員灌錄了卡通片主題曲。何麗全:「Aska(張馳豪)亦已經幫我哋錄咗劇集主題曲,好快就會出街,另外有4位後生女學員,Chantel、Windy、Yumi、Gigi唱《多啦A夢》,一套好受歡迎嘅卡通。」

點擊下圖睇現場:

Windy(葉志明攝)


聲夢15位學員(葉志明攝)


玩遊戲(葉志明攝)


玩遊戲(葉志明攝)


Gigi(葉志明攝)


Gigi(葉志明攝)


Yumi(葉志明攝)


Chantel(葉志明攝)


Chantel(葉志明攝)


聲夢最後六強(葉志明攝)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!