掃呢頁CODE去手機

2021年7月11日 星期日

黃榕:黃榕面試《造星IV》被花姐狠批 爆喊玩腿張開! #花姐 #黃榕

ViuTV選秀節目《全民造星IV》現正接受報名,近日於九展進行多輪海選面試,其中有藝人黃榕今日(11日)戰鬥格上陣,露腰騷腹肌之餘又晒埋腿,甫受訪更即 ...






ViuTV選秀節目《全民造星IV》現正接受報名,近日於九展進行多輪海選面試,其中有藝人黃榕今日(11日)戰鬥格上陣,露腰騷腹肌之餘又晒埋腿,甫受訪更即席表演一字馬「腿咚」,狀態大勇,惟她突然轉Sad Mode,爆喊指面試完覺得唔開心,面試期間不斷被狠批:「因為我有少少緊張,小跳步入房就即刻畀評判花姐話我唔尊重場合,咁我又準備咗本寫真做個人簡介,梁祖堯亦話我好唔尊重,話搞到佢好尷尬,仲問我本寫真係性感定色情,我答係性感嘅,但一開始我畀佢哋個印象已經唔好。」


黃榕透露準備了JW的《逃生門》及一段舞蹈,但表演完再被花姐抨擊:「佢話我唱歌唔好聽、跳舞又唔好睇,問我係咪有準備,但我答有。(冇諗過會咁樣畀評判話?)事前都有做好心理準備,但真係超出預期。(當場有喊?)有忍住,盡量笑,但花姐話我明明個樣唔開心,點解仲要笑?之後我就即刻喊咗出嚟,真係冇試過咁樣,平時網上睇完就算,今次面對面真係接受唔到。(仲有邊個評判?)許廷鏗。」是否打定輸數不能入圍?她無奈說:「冇特別諗,今次參加都係因為鍾意跳唱、又冇年齡限制、反正疫情都係喺屋企。(有冇後悔?)冇,之後都會想再參加真人騷,因為好鍾意。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!