掃呢頁CODE去手機

2021年7月5日 星期一

【拉闊音樂會】林家謙想同柳應廷再續前緣:成日噏住佢嘅歌嚟唱

商台今日(5/7)在亞洲國際博覽館舉行記招,宣布姜濤、林家謙、柳應廷(Jer)和TysonYoshi將在9月27日聯手,於亞洲國際博覽館Arena舉行 ...




商台今日(5/7)在亞洲國際博覽館舉行記招,宣布姜濤、林家謙、柳應廷(Jer)和Tyson Yoshi將在9月27日聯手,於亞洲國際博覽館Arena舉行《拉闊音樂會 風火雷電》。過去一段時間,Tyson Yoshi都在台灣舉行演唱會,直至5月才回港,他本來只打算短暫逗留陪女朋友,後來接受拉闊邀請,決定繼續留在香港。他透露在台灣的工作團隊曾建議Tyson拒絕邀請,但他直言:「佢哋唔係香港人,唔明白呢個演出嘅意義,我聽到之後就話『唔唱?傻㗎?』佢哋諗到如果要隔離,來回都28日,不過返嚟之後,嗰邊就開始有疫情,都唔知幾時先有得返去。我覺得係個天幫我決定咗。」

至於他們覺得《拉闊》的意義何在?Tyson認為能在舞台上演出,是對每位音樂人的製作模式給予認可:「平時有會喺Instagram問我點樣做歌,點樣入門嘅年輕人,畀佢哋有個希望,我呢個方式係可以嘅。除咗係畀我嘅一份認可,仲係畀佢哋有一個信心。」家謙也覺得能獲邀演唱是一種認可,對獨立歌手而言更是難得:「我同Tyson都係開自己公司,唔會有大公司嘅資源同規劃,所以以我哋嘅背景,可以企喺呢個台上面一齊演出,都係一個好大嘅認同。」

談起姜濤因為Tyson的《Something》而促成《Master Class》的誕生,Tyson指期待與對方合作,認為在曲風上能很快取得共識:「期待係有嘅,而呢個係我平時有玩開嘅曲風,所以唔會擔心之後撞出嚟嘅嘢會點樣,已經略略知道首歌出到嚟會點,或者係往一個咩方向。反而同Terence合作,就會開始諗,如果有機會嘅話究竟可以撞到啲咩?」

至於家謙則期待與Jer繼ViuTV音樂節目《歌手門》後再合作:「之前都算合作過嘅,當然嗰陣多咗個……人啦(指Serrini)。不過如果講緊淨係我哋兩個,都好似真係冇合作過。我自己都成日噏住佢嘅歌嚟唱,經常掛喺口邊,例如《水刑物語》,唔知有冇機會一齊唱呢?」

點擊圖輯睇記招現場:

現場只有少量歌迷守候。(梁碧玲攝)


姜濤在花姐陪伴下進場。(梁碧玲攝)


林家謙。(梁碧玲攝)


今次在拉闊陣容中都是年資較短的人氣歌手。(梁碧玲攝)


今次在拉闊陣容中都是年資較短的人氣歌手。(梁碧玲攝)


今次在拉闊陣容中都是年資較短的人氣歌手。(梁碧玲攝)


今次在拉闊陣容中都是年資較短的人氣歌手。(梁碧玲攝)


有講有笑。(梁碧玲攝)


有講有笑。(梁碧玲攝)


大會播放拍攝音樂會海報幕後花絮。(梁碧玲攝)


大會播放拍攝音樂會海報幕後花絮。(梁碧玲攝)


大會播放拍攝音樂會海報幕後花絮。(梁碧玲攝)


大會播放拍攝音樂會海報幕後花絮。(梁碧玲攝)


大會播放拍攝音樂會海報幕後花絮。(梁碧玲攝)


大會播放拍攝音樂會海報幕後花絮。(梁碧玲攝)


大會播放拍攝音樂會海報幕後花絮。(梁碧玲攝)


大會播放拍攝音樂會海報幕後花絮。(梁碧玲攝)


大會播放拍攝音樂會海報幕後花絮。(梁碧玲攝)


大會播放拍攝音樂會海報幕後花絮。(梁碧玲攝)


大會播放拍攝音樂會海報幕後花絮。(梁碧玲攝)


林家謙代表「風」。(梁碧玲攝)


姜濤代表「火」。(梁碧玲攝)


Jer代表「雷」。(梁碧玲攝)


Tyson Yoshi代表「電」。(梁碧玲攝)


合照時間。(梁碧玲攝)


合照時間。(梁碧玲攝)


合照時間。(梁碧玲攝)


姜濤好可愛!(梁碧玲攝)


姜濤固然係全場焦點。(梁碧玲攝)


姜濤固然係全場焦點。(梁碧玲攝)


合照時間。(梁碧玲攝)


姜濤。(梁碧玲攝)


姜濤。(梁碧玲攝)


林家謙。(梁碧玲攝)


林家謙。(梁碧玲攝)


Tyson Yoshi。(梁碧玲攝)


Tyson Yoshi。(梁碧玲攝)


Jer。(梁碧玲攝)


Jer。(梁碧玲攝)


姜濤解釋search「拉闊音樂會」係因為尊重表演。(梁碧玲攝)


Jer指今次拉闊意義深遠。(梁碧玲攝)


雖然未定歌單,但係Jer同姜濤都有心水。(梁碧玲攝)


雖然未定歌單,但係Jer同姜濤都有心水。(梁碧玲攝)


雖然未定歌單,但係Jer同姜濤都有心水。(梁碧玲攝)


雖然未定歌單,但係Jer同姜濤都有心水。(梁碧玲攝)


姜濤戴住MIRROR口罩。(梁碧玲攝)


姜濤戴住MIRROR口罩。(梁碧玲攝)


究竟講緊咩笑到咁?(梁碧玲攝)


究竟講緊咩笑到咁?(梁碧玲攝)


花姐都認唔住開聲!(梁碧玲攝)


相信今次搶飛仲難過5月MIRROR演唱會!(梁碧玲攝)


相信今次搶飛仲難過5月MIRROR演唱會!(梁碧玲攝)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!