掃呢頁CODE去手機

2021年7月5日 星期一

熊黛林:分開孖女上暑期班!熊黛林隨時走佬被老公「質問」 #熊黛林

藝人熊黛林(Lynn)晚上(4日)現身會展,出席寰亞有份投資的電影《1921》首映禮。剛從內地返港不久的她,透露與兩名女兒重逢一刻相當窩心:「佢哋大叫 ...






藝人熊黛林(Lynn)晚上(4日)現身會展,出席寰亞有份投資的電影《1921》首映禮。剛從內地返港不久的她,透露與兩名女兒重逢一刻相當窩心:「佢哋大叫媽咪,然後好似樹熊咁撲埋嚟,手臂好重。」Lynn開心表示未知是否久別重逢的關係,囡囡目前都聽話:「一叫佢哋就行埋嚟。依家見到我化妝整頭出去做嘢,無論出去定返屋企,佢哋都會話媽咪好靚!佢哋最驚我接電話,因為知道可能我又要去街,就會爆喊。」


她透露今次返港想逗留兩個月,陪囡囡放暑假,目前預計9月會在出門。談到暑期節目,Lynn靦覥謂:「其實安排咗佢哋返暑期班,聽朝早開始要返學。我特登聽老師講分開咗佢哋唔同班,等佢哋唔好太依賴。(唔驚到時佢哋爆喊?)就係驚,所以我都會陪佢哋早起。佢哋有成年幾冇返學,係時候要適應吓冇大人喺身邊,同埋我覺得大人都要放暑假。」Lynn又指老公郭可頌從報道得悉自己有意9月「再走」,她說:「佢問我真係㗎?我話研究中,惟有安慰佢到時可能已經通關,隔離唔會咁耐,可以成日返嚟。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!