掃呢頁CODE去手機

2021年7月5日 星期一

泳兒:泳兒唔敢同張學友比!姚焯菲多謝網民讚爸爸靚仔 #張學友 #泳兒

「星夢導師」泳兒及JW(王灝兒)帶領15位學員下午現身電視城,為無綫東奧主題曲《奪金》拍攝MV。歌曲由側田作曲、「創意官」王祖藍填詞,相當熱血,「國民 ...






「星夢導師」泳兒及JW(王灝兒)帶領15位學員下午現身電視城,為無綫東奧主題曲《奪金》拍攝MV。歌曲由側田作曲、「創意官」王祖藍填詞,相當熱血,「國民初戀」姚焯菲(Chantel)及炎明熹(Gigi)齊露小蠻腰展活力,相當吸睛。


對於有線電視邀來歌神張學友負責東奧主題曲,身為後輩的泳兒表示「唔敢挑戰」:「只係同一件事,由唔同年代嘅歌手參與,百花齊放。(唔驚畀人攞嚟比較?)起碼我自己唔會,如果人哋攞嚟比較,我都係被動啫,況且曲風唔一樣,睇吓你想聽咩歌囉。」身為「星夢」紅隊導師的她,首次與藍隊成員,特別是Gigi作近距離接觸,即笑指機會難得,絕對感染到15位成員的青春,又擔心比賽完結後未能經常相見感不捨。


Chantel對於爸爸遭「起底」,表示:「我都希望大家Focus番喺我唱歌方面。(網民讚爸爸靚仔喎。)多謝大家,佢都冇乜介意。(總決賽佢繼續會現身捧你場?)會呀,我參賽以嚟佢都陪我一齊。(爸爸唱歌好叻?)佢平時會約朋友一齊唱K。(你係咪遺傳爸爸?)應該都係,我好少同佢一齊唱歌,希望遲啲有機會啦。」


而昨晚(3日)播出的一集,Gigi表現明顯因聲帶受損失準,她承認對當晚表現失望:「我唔知應該點面對自己,同埋教過我嘅人。(好番未?)多謝關心、好番好多喇。(依家點養聲?)講少啲嘢、多飲蜂蜜水,同埋睇中醫,好彩醫生話我冇大問題,只係之前開聲太多,而令到聲帶有少少勞損啫。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!