掃呢頁CODE去手機

2021年7月31日 星期六

姚焯菲:古天樂避談《聲夢》 姚焯菲:佢係保護我哋! #古天樂 #姚焯菲

無綫歌唱節目《聲夢傳奇》學員姚焯菲(Chantel)和何晉樂(Rock)到銅鑼灣與粉絲見面,歌迷逼滿3層商場,相當墟冚!他們指早前目擊《聲夢》舞台拆卸 ...






無綫歌唱節目《聲夢傳奇》學員姚焯菲(Chantel)和何晉樂(Rock)到銅鑼灣與粉絲見面,歌迷逼滿3層商場,相當墟冚!他們指早前目擊《聲夢》舞台拆卸,大感不捨,爭相拍照留念。談到昨日(30日)與前輩古天樂同場,對方拒絕回應有關《聲夢》問題,於網上廣泛流傳,不過Chantel和Rock坦言不介意,Chantel說:「佢咁做都係保護我哋,因為大家唔係接觸得好多,佢可能驚講錯嘢。(想合作?)想,但點都要做好眼前嘅演唱會先,其他嘢遲啲先算。」


Rock則謂:「古生係我哋嘅前輩,相信大家都好想同佢合作。(全城熱話都冇唔開心?)佢都冇講啲乜嘢,體會嘅嘢見仁見智,我覺得古生同我哋同台合照都好開心。(有傾偈?)咁多傳媒朋友圍住佢,點埋到身呀?」


希望有自己作品


談到演唱會準備,Rock預告會有不同學員組合,相信屆時聽歌之餘觀眾亦有舞睇。問到他何有甚麼撒手鐧,他說:「會唱番自己最擅長嘅抒情歌。」而他們都希望自己能夠有屬於個人的新歌推出。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!