掃呢頁CODE去手機

2021年8月20日 星期五

《串椒3姊妹》:【串椒3姊妹】任達華公開婚姻保鮮法 曾華倩話要對親家 #串椒3姊妹 #任達華 #曾華倩

影帝任達華是圈中數一數二的「愛妻號」,他亮相繽FUN星網節目《串椒3姊妹》,大談婚姻保鮮大法。由梅小惠、曾華倩、江欣燕主持的《串椒3姊妹》將近尾聲,壓 ...






影帝任達華是圈中數一數二的「愛妻號」,他亮相繽FUN星網節目《串椒3姊妹》,大談婚姻保鮮大法。由梅小惠、曾華倩、江欣燕主持的《串椒3姊妹》將近尾聲,壓軸嘉賓請來份量十足的影帝任達華,今年入行50周年的他被眾女大讚敬業樂業,他就坦言其實每一日都是樽頸位,因每天都有新挑戰,要努力做好角色不斷突破自己,並慶幸遇上不少好導演、監製,包括林嶺東、譚家明、許鞍華及李添勝等,才成就今天的他。講到他密密搵銀,於全世界均有物業時,華倩即笑指要與育有1女的他「對親家」,他就表示錢財身外物:「物質唔重要,最緊要買自己,即係令自己做得更好,當有呢個心,颱風又行到落去,落雨又行到落去,自己條路永遠把握喺自己手。」




小惠續指他投資眼光獨到外,揀老婆亦有一手,他即自豪表示太太琦琦的確是其夢中情人:「我嗰陣睇到一個周刊封面,有個女仔側住身,戴住帽、着住白恤衫,我就諗如果夢想成真,有佢做到女朋友、太太就好啦。」講到他結婚24年依然恩愛,他就表示全靠科技幫助,令兩公婆即使分隔兩地都無礙感情:「我有兩個手機,一個手機一定係佢嘅,平時都係24小時開住,一睇到就可以視像。」江欣燕即爆料指他拍戲最多兩星期必定要回家見家人,他就冧爆指:「我覺得返屋企係最好。」


經典環節「姊妹3揀1」,要任達華分配3姊妹做「助手」、「管家」與「秘書」之角色,任達華表示揀江欣燕做助手,令眾人大跌眼鏡,連江欣燕自己也笑指:「佢唔知我啲烏龍嘢!」貼心的任達華即表示:「烏龍助手有烏龍助手嘅可愛,因為我樣樣都要執手尾,咁我對件事就更加了解,等我下次知道要提一提佢。」小惠立即笑說:「咦,咁你咪變咗欣欣嘅助手囉!」任達華續指揀梅小惠做管家,大讚:「真係冇人夠佢嚟,佢乜嘢都識,轉數又快,安排晒啲嘢。」並指秘書會揀曾華倩,因為華倩會照顧晒他的全部,無論飲食與皮膚方面,華倩都好講究,小惠笑指做秘書要「坐大髀」,華倩隨即坐在任達華的大腿上,令任達華大叫Oh My God,場面搞笑。


下星期最後一集,3姊妹將盡訴心中情,記住留意8月27日於繽FUN星網播出的《串椒3姊妹》。

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!