掃呢頁CODE去手機

2021年8月20日 星期五

周柏豪:周柏豪老婆再生B淨係請咗10幾個鐘假:感動到喊 #周柏豪

藝人周柏豪日前突然報喜宣布太太為他誕下細仔,三年抱兩,成功湊個「好」字,今日(20日)他在醫院見記者分享喜悅,透露太太在疫情下懷孕都有壓力,幸好大女陪 ...






藝人周柏豪日前突然報喜宣布太太為他誕下細仔,三年抱兩,成功湊個「好」字,今日(20日)他在醫院見記者分享喜悅,透露太太在疫情下懷孕都有壓力,幸好大女陪住,屋企氣氛好好。他又透露不是特登收埋再有BB的消息:「其實我從來冇收埋,只係疫情少咗出街,老人家唔想大肆周圍講,屋企人、同事、朋友都知嘅,但大家都好保護我哋冇特別講。」他又表示今胎是計劃之內,問到可想追多個?他笑言:「大家都想我追,但攰啦,同埋會分散咗對家姐同細路嘅注意力,依家兩個就夠。(仲要湊夠「好」字?)好感恩,太太都覺得夠啦。」


問到現湊兩個可感吃力? 他表示:「Suppose就唔吃力嘅,但我呢排拍劇就會時間難分配啲,惟有瞓少啲。」問到可會停工湊B?他則謂:「拍完劇之後會有其他工作安排,嚟緊10月、11月都可能要去第二度拍劇。」他又透露今次生仔都只是請了10多個鐘假:「8月17號生嗰日淨係請咗10幾個鐘陪太太留咗一晚,因為拍劇好趕,又牽涉好多人。」他又謂有陪入產房及剪臍帶,BB出世時都有影相,笑言囝囝現較似自己:「下半截似我。」暫未改名,只叫弟弟。


他又謂大女都知道弟弟出世:「半年前已經同佢講話送個BB畀佢,出世後太太抱住個細路仔同好親近,佢開始都OK,但隔咗陣佢就有啲勞嘈,覺得咁耐未到我,之後都有教佢,跟住問佢飲唔飲奶,佢就話畀BB先,好乖好生性,我阿媽睇到喊。(你有冇喊埋?)有,出世嗰陣冇,但個人靜番諗到自己好幸福就有感動喊。」問到怎樣獎勵太太?他笑言:「冇特別,一開始已經畀晒佢,層樓都畀咗佢,依家會繼續努力做嘢,先有能力繼續落去。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!