掃呢頁CODE去手機

2021年8月15日 星期日

方力申:同方力申開Live!張家朗首回應同江旻憓緋聞:我比較怕醜 #張家朗 #方力申

香港劍神張家朗喺東奧上勇奪金牌,唔少人都想知多啲佢嘅心路歷程,尋晚(14日)方力申就聯同無綫體育記者何振然及主持莊琬晴同張家朗開Live傾偈,提到佢金 ...






香港劍神張家朗喺東奧上勇奪金牌,唔少人都想知多啲佢嘅心路歷程,尋晚(14日)方力申就聯同無綫體育記者何振然及主持莊琬晴同張家朗開Live傾偈,提到佢金牌戰最後嗰1分被對方挑戰,張家朗就話要配合裁判唔好鬥氣,方力申就笑言:「係呀,我都唔同啲記者鬥氣,同啲記者鬥氣我冇得撈㗎喇!」引來一片笑聲!其中講到8強落後9比14一場賽事,差一分就會輸,佢就話只係向前望,冇諗結果,嗰一刻淨係繼續打!方力申就問佢:「即係冇諗過一分一分追到時,就嚟得、捱埋佢?」張家朗就話當刻好專注,冇特別去睇個分!


而最後適逢尋日係七夕情人節,方力申就叫佢同睇緊Live嘅6千幾人講吓有關七夕嘅說話,張家朗就笑晒口祝大家情人節快樂,仲主動提到「微笑劍后」江旻憓(Vivian),首次回應兩人緋聞,佢話:「其實我哋係冇嘢嘅,我亦都唔係鍾意佢,只不過我個人比較怕醜,所以嗰陣時大家話邀佢入Live、Facetime,我就比較怕醜,完全冇任何意思,係呀,只不過我個人係咁…」方力申就笑言:「低調啲!好正常啫吓話…大把機會吓嘛…我哋呢度4個,4個都係單身,等觀眾幫我哋宣傳吓幾好呀,大家都可以為自己奮鬥嘅嘢而努力!」何振然就話「事業為重」,張家朗聞言都點晒頭!雖然係咁,網民都笑言「愈描愈黑」,大讚張家朗同江旻憓好襯,希望呢對金童玉女有日可以「打」出愛火呀!



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!