掃呢頁CODE去手機

2021年9月21日 星期二

林作:林作下線直播林鍾大戰 隨時賠逾2千萬! #林作

十優港姐麥明詩舊愛林作與「富三代」鍾培生嘅百萬「林鍾大戰」日前完美落幕,不過事件似乎尚未告一段落,事關賽事當日林作保險團隊下線、曾與鍾培生鬥拳打腫對方 ...






十優港姐麥明詩舊愛林作與「富三代」鍾培生嘅百萬「林鍾大戰」日前完美落幕,不過事件似乎尚未告一段落,事關賽事當日林作保險團隊下線、曾與鍾培生鬥拳打腫對方隻眼嘅蘇惠宗喺場內做直播,最高峰有高達2.8萬人觀看,但由於大會列明禁止現場人士直播,獨家直播權亦屬於鍾培生嘅影片頻道,故蘇惠宗不但即被人阻止拍攝,事後更收到通知需作出賠償,佢喺社交網發文:「琴(尋)晚暫時靠關係保住咗我,但啱啱鍾培生打咗比(畀)我,問我28K X $800等於幾多錢」,透露違規隨時要賠逾2千2百萬!


及後,佢表示:「依家我隨時俾(畀)人告,而且呢筆係天文數字,我一定賠唔起。」指已做好破產準備,又希望大家能眾籌畀佢賠錢。不過,佢最後亦指與鍾培生達成協議,只需作出適當賠償及道歉。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!