掃呢頁CODE去手機

2021年9月21日 星期二

張致恆奮戰贏回尊嚴 老婆雯雯:喺我同兩個仔心目中已經贏晒! #張致恆

《培生擂台無敵盃》已經圓滿落幕,賽事結果與外界預期一樣,鍾培生、大J分別打贏林作、Steven張致恆,但網友對各人表現特別是林作「RunningMan ...






《培生擂台無敵盃》已經圓滿落幕,賽事結果與外界預期一樣,鍾培生、大J分別打贏林作、Steven張致恆,但網友對各人表現特別是林作「Running Man」式全場閃避反白眼,反之Steven賽前雖然就超重及減每回合賽時一事受罵,但上場奮力作戰到底總算雖敗猶榮。

大J擊倒張致恆獲勝!(資料圖片)


大J擊倒張致恆獲勝!(資料圖片)


勁呀。(資料圖片)


勁呀。(資料圖片)


勁呀。(資料圖片)


大J打張致恆。(資料圖片)


大J打張致恆。(資料圖片)


大J打張致恆。(資料圖片)


好激烈。(資料圖片)


好激烈。(資料圖片)


張致恆失平衡。(資料圖片)


張致恆失平衡。(資料圖片)


張致恆失平衡。(資料圖片)


張致恆失平衡。(資料圖片)


張致恆打拳失平衡。(資料圖片)


張致恆打拳失平衡。(資料圖片)


張致恆打拳失平衡。(資料圖片)


張致恆打拳失平衡跌倒。(資料圖片)


張致恆打拳失平衡跌倒。(資料圖片)


張致恆打拳失平衡跌倒。(資料圖片)


好睇。(資料圖片)


好睇。(資料圖片)


好睇。(資料圖片)


雙方你來我往。(資料圖片)


雙方你來我往。(資料圖片)


雙方你來我往。(資料圖片)


有現場觀眾大叫「還錢」,惹來一陣笑聲。(資料圖片)


有現場觀眾大叫「還錢」,惹來一陣笑聲。(資料圖片)


有現場觀眾大叫「還錢」,惹來一陣笑聲。(資料圖片)


張致恆不受現場觀眾歡迎。(資料圖片)


張致恆不受現場觀眾歡迎。(資料圖片)


張致恆不受現場觀眾歡迎。(資料圖片)


張致恆不受現場觀眾歡迎。(資料圖片)


Steven太太雯雯上載一張合照,凌晨發文讚老公︰「你喺我同兩個仔心目中已經贏晒!一切都唔重要,你嘅改變,真心有心嘅人係會感受到。五個月減咗五十幾磅,每一日見證住你唔食嘢不斷嘅運動,每一日都仲要堅持工作養屋企同埋照顧屋企,其實咁樣已經足夠!冇用心去了解只係睇表面嘅人,根本無需要理會。你話佢唔好我偏偏話佢係最好嘅老公同爸爸!你永遠係兩個仔嘅偶像!」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!