掃呢頁CODE去手機

2021年9月29日 星期三

周秀娜:周秀娜激戰張繼聰:最暖嘅親熱戲 #周秀娜 #張繼聰

藝人周秀娜出席品牌活動,講到與張繼聰主演的電影《馬達.蓮娜》成為《香港亞洲電影節2021》的開幕電影,她透露今年1月1日到澳門拍此戲,隔離完就趕得切食 ...






藝人周秀娜出席品牌活動,講到與張繼聰主演的電影《馬達.蓮娜》成為《香港亞洲電影節2021》的開幕電影,她透露今年1月1日到澳門拍此戲,隔離完就趕得切食除夕飯:「冇諗過年頭拍完,咁快就有好消息,好開心。」她又謂拍此戲既痛苦又快樂:「因為我同阿聰嘅愛情故事好濃縮,一個月內發生晒相識、信任、甜蜜,最後各自放唔低過去而無奈分開。」


她又謂一開始知道對手是阿聰既開心又擔心:「因為佢係一個好搞笑嘅人,可以令你放鬆,但擔心自己忍唔到笑,不過佢好專業,同佢試戲同圍讀,準備咗好多。」問到他們可有親熱戲?她笑言:「有嘅,最舒服就係拍親熱戲,因為我哋喺最凍嘅時候拍戲,我又要着高衩旗袍、背心短裙。我哋喺車拍親熱戲,車入面開晒暖氣,雖然我着背心短褲,但就係最暖嘅親熱戲。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!