掃呢頁CODE去手機

2021年9月2日 星期四

去動物庇護站做義工 李昭南教你點樣同流浪貓狗相處 #李昭南

李昭南到大樹下善待動物庇護站做義工。
去動物庇護站做義工李昭南教你點樣同流浪貓狗相處李昭南到大樹下善待動物庇護站做義工。ViuTV性感女星Mishy(李昭南)在社交網分享到大樹下善待動物庇 ...




去動物庇護站做義工 李昭南教你點樣同流浪貓狗相處

李昭南到大樹下善待動物庇護站做義工。

ViuTV性感女星Mishy(李昭南)在社交網分享到大樹下善待動物庇護站做義工,有貓黐著她不願離開,一眾狗狗也圍著她,難得她不怕髒,整個人鑽進狗籠裡為狗狗梳毛,網民留言讚:「有愛心真女神!」Mishy詳解與貓狗相處之道,尤其是第一次見的浪浪:「其實浪浪都有靈性,可以感受善意同敵意,如果受過傷或者有陰影就更敏感,我一般唔會即刻攞零食引誘。因為第一次見面我要建立genuine connection,唔想餵零食變成classical conditioning,associate咗我嘅聲音氣味做零食餵養機器lol。」

李昭南撰文詳解與貓狗相處之道。
李昭南撰文詳解與貓狗相處之道。
貓貓一直黐着她不願走!

貓貓一直黐着她不願走!



接着Mishy拍片做示範:「首先我會離遠坐低伸手,俾空間佢自己主動過嚟聞下,90% 會過嚟聞兩聞就開始嗲,開始留返佢自己嘅氣味落我身上(用頭同身體摩擦),剩低嘅10% 唔需要逼佢,佢慢慢觀察完知道你無惡意,甚至好似幾好玩咁,就會主動過嚟搵你。當然加分位就係你識點摸佢哋,手勢好嘅話,好快你就會去到邊都俾佢哋包圍,如果真係唔睬你,最後最後先攞零食同貓草之類出嚟。」

直頭走入狗籠摸狗狗。

直頭走入狗籠摸狗狗。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hd.stheadline.com
鍾意就快D Share啦!