掃呢頁CODE去手機

2021年9月2日 星期四

陸永:視帝唔係目標!陸永拍劇原因只有一個 #陸永

藝人陸永在劇集《智能愛人》中首次孭飛「男一」,但他並不在意地位「升呢」,就算在《七公主》中做「男七」也一樣好玩,更沒有挑戰「視帝」寶座的野心。陸永由二 ...






藝人陸永在劇集《智能愛人》中首次孭飛「男一」,但他並不在意地位「升呢」,就算在《七公主》中做「男七」也一樣好玩,更沒有挑戰「視帝」寶座的野心。


陸永由二人組合農夫入行逾20年,到轉戰電視台主持節目及拍劇,近期更同時有《智能愛人》與《七公主》出街。《智》中更拍住「視后」李佳芯(Ali)首次做「男一」。不過,他對不少人夢寐以求的男主角之位卻不太在意,認為做「男七」也一樣好玩,他笑說:「自己冇所謂做男一嘅壓力,演員壓力想做好佢就有,有壓力係睇得自己太重啫。男一即係戲份多啲咁解,喺《七》做「男七」都好玩架,唔會話唔畀心機去做,總之要人睇到開心。」


陸永多謝Ali沒有視后氣派令他拍攝時更加沒有壓力,對於一般人向上流心態,陸永則未有以視帝為拍劇目標,他說:「梗係冇諗過,一步一步嚟係因為假設有個終點,但我唔係,我做完男一,下一步可以做男七,我係想做好個角色,所以點解要擺個目標喺視帝度呢。」


要數新一代喜劇演員陸永自然佔一席位,但他卻自覺並不夠搞笑,他說:「要人哋覺得自己搞笑係好難,搞笑呢張入場券係好難攞,如果我覺得自己搞笑就好自大。」他又謙稱未做到夠好笑,故不覺得有需要特別去尋求其他演繹突破,他說:「係人哋揀你,冇人自己去搵個角色,最後亦都係個角色嚟搵你。」繼Ali後他又與「咪神」高海寧合作,但笑言拍攝時沒有任何「福利」:「床戲係我同高Ling呀 ,但係只係我有大量祼露戲。」


P6]

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!