掃呢頁CODE去手機

2021年9月4日 星期六

李佳芯:拍劇麻醉自己 李佳芯重生:最壞嘅時間經已過去! #李佳芯

藝人李佳芯、馮盈盈、麥美恩和簡淑兒等,今午(4日)現身荃灣,宣傳無綫劇集《智能愛人》結局篇,場面熱鬧。問李佳芯劇集已到大結局,可有不捨感覺?她坦言:「 ...






藝人李佳芯、馮盈盈、麥美恩和簡淑兒等,今午(4日)現身荃灣,宣傳無綫劇集《智能愛人》結局篇,場面熱鬧。問李佳芯劇集已到大結局,可有不捨感覺?她坦言:「作為演員都要經歷㗎啦,最緊要享受拍攝過程。(拍呢套劇嘅時候正值分手,感觸良多?)演員要感受生活,嗰段時間反而將心思放晒喺工作,好彩扮演機械人要比較理智。(煞科先感到唔開心?)咁即使係朋友,識咗咁多年,都一定需要時間適應,依家我好OK,總之最壞嘅時間經已過咗。」


至於不時盛傳被富商追求,她說:「做朋友唔會知道對方有冇錢,但相信冇報道咁誇張,但我暫時冇諗過再拍拖。」至於即將與馬德鐘拍喜劇,她說:「劇本仲喺度研究中,本來話10月開嘅,依家相信要去到11月先拍。(話《聲夢》黃奕斌加入,同你發展姐弟戀。)係有個後生仔嘅角色,其他未好清楚。(現實生活中接受到年齡相距咁大嘅戀愛?)我比較注重精神交流,唔會被年齡限制,不過咁耐以來未試過同細個自己嘅人拍拖。依家我出去開會,好多合作夥伴都細過我,發覺佢哋嘅思維好成熟,起碼唔似我20幾歲嘅時候,仲係一舊飯咁。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!