掃呢頁CODE去手機

2021年9月10日 星期五

江美儀:強調唔會再婚!「入五」江美儀期盼愛情:覺得自己係少女 #江美儀

藝人江美儀最近擔任廚藝真人騷節目《煮戰》的主持,她自言初時以為廚師們都比較古板兼粗聲粗氣,但想不到新一代廚師都是年輕靚仔,比賽時又有大廚風範,她也有從 ...






藝人江美儀最近擔任廚藝真人騷節目《煮戰》的主持,她自言初時以為廚師們都比較古板兼粗聲粗氣,但想不到新一代廚師都是年輕靚仔,比賽時又有大廚風範,她也有從中偷師及吸收煮食靈感!


向來廚藝不俗的美儀最近進軍飲食界,與友人投資素食茶餐廳,藉以推廣素食文化,她表示:「我本身一個月入面有半個月係食素,已經維持咗好多年,我初時食素,叫阿媽準備素菜畀我,佢真係淥碟菜同一碗白飯,仲同我講入面有飯可以添,我話你覺得我咁仲可以添到飯咩!其實素食有好多,自從嗰次我覺得真係要推廣素食文化。」


美儀今年「入五」,她認為年齡只是一個數字,只要心中有火,仍可以嘗試很多新事物,她展望60歲前做生意,現時算是踏出成功第一步!回顧過去10年,事業上達到高峰,獲得最佳女配角,現時她對幕前工作仍幹勁十足。感情方面,10年間經歷過結婚及離婚,問她是否仍憧憬愛情,她秒回:「梗係有我覺得自己係少女。」


她稱現階段只想有個伴,強調不會再婚:「結過一次唔使再試。(有陰影?)唔係,結婚唔係兩個人嘅事,而係兩家嘅事真係好複雜,兩個人相處有啲空間好啲,最好唔好同居,同居會產生好多問題。」她坦言分開後有段時間一個人生活,覺得正到不得了,說去旅行便去,當然美景當前若有另一半共同分享會更完美,但人生有得必有失,一切只能隨緣。


服裝:Marella
髮型:Headquarters by Ivan Lee

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!