掃呢頁CODE去手機

2021年9月10日 星期五

借醉向黃霑拜師做徒弟 黃光亮:喺師父身上學識乜嘢叫身教 #黃光亮 #黃霑

黃光亮與霑叔份屬師徒關係。
借醉向黃霑拜師做徒弟黃光亮:喺師父身上學識乜嘢叫身教黃光亮與霑叔份屬師徒關係。有「影壇四大惡人」之稱的黃光亮因為有一副惡形惡相的面貎,經常演出一些凶神 ...




借醉向黃霑拜師做徒弟 黃光亮:喺師父身上學識乜嘢叫身教

黃光亮與霑叔份屬師徒關係。

有「影壇四大惡人」之稱的黃光亮因為有一副惡形惡相的面貎,經常演出一些凶神惡煞的角色,但事實上鏡頭後的黃光亮是一個很有書卷味的人,閒時都會看書,與已故的「一代鬼才」黃霑(霑叔)有一段淵源。

近年轉拍劇集。
近年轉拍劇集。
早年黃光亮參與不少電影演出。

早年黃光亮參與不少電影演出。



黃光亮早前為陳圖安主持的港台節目《安哥同學會》擔任嘉賓,言談間提到原來霑叔是他的師父:「好多人聽完之後都會諗,突我係咪走去學唱歌或者填詞,但其實唔係,我係喺好細個嗰陣,無端端俾一條友嘅粗口入咗腦,仲要講得鬼咁好聽,嗰個就係黃霑師父!」

他笑說:「呢個人可以有咁多才,但係又可以咁不文,我係深深咁佩服佢,想喺佢身上學到啲嘢,於是咪走去拜師,做黃霑的徒弟,識佢嘅原因,係我同佢喺電影踫過頭,都搵唔到機會。點知有一晚,我哋喺酒廊,大家飲到咁上下,我就跪咗喺度,斟咗三杯酒畀佢,當時好多人睇到,佢又醉咗,所以是但就飲咗,佢想後悔都後悔唔到!」他續說:「不過最後乜鬼都冇學,次次飲到1、2點就打俾佢,問佢瞓咗未,師父就叫我上去佢屋企,開支XO飲,到咗有一次知我成日去卡拉OK唱歌,咪叫我試吓唱首歌!」

黃光亮(左)早前接受陳圖十安訪問。

黃光亮(左)早前接受陳圖十安訪問。



黃光亮表示當時霑叔叫他唱《問我》,聽完之後叫我去學聲樂:「佢仲叫我學10堂打鼓,我嗰陣唔知點解,原來師父覺得我一啲節奏都冇,之後又叫我學寫字,大家就咁玩好耐。我仲喺佢身上學到好多嘢,試過喺佢屋企 ,突然間攞舊嘢出嚟,咁我真係唔識,咪照直同佢講,因為呢個坦承,佢叫我得閒去摩囉街行吓,睇吓啲藝術品,睇見鍾意就要買,返到屋企擺擺吓覺得唔靚就可以唔要,咁樣即係代表你識得欣賞呢啲嘢,知道乜嘢係好嘢,upgrade咗自己,嗰陣真係學咗好多嘢。」黃光亮坦言:「我喺佢身上學識乜嘢叫身教,唔係講道理、邏輯,俾個方法我自己,做,如果我唔去唔做,係根本學唔到!」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hd.stheadline.com
鍾意就快D Share啦!