掃呢頁CODE去手機

2021年9月1日 星期三

農夫:內部通訊洩密 農夫C君出任J2創意總監 #C君 #J2 #農夫 #陸永權 #鄭詩君

繼曾志偉及王祖藍回巢出任無綫高層後,據知連組合農夫的C君都出任J2的創意總監,今日(1日)無綫內部通訊公布消息,指37歲鄭詩君(C君)將出任TVB的J ...






繼曾志偉及王祖藍回巢出任無綫高層後,據知連組合農夫的C君都出任J2的創意總監,今日(1日)無綫內部通訊公布消息,指37歲鄭詩君(C君)將出任TVB的J2台創意總監(Creative Director (J2) of Production Division)。


據知C君今日第一日返工,C君一向與無綫關係良好,曾拍攝多部電視劇及主持多個綜藝節目,包括《Do姐有問題》、《Do姐去Shopping》等,出名轉數快又創意無限,在電視劇方面,於《智能愛人》演出男配角。


C君接受東網訪問時表示:「20年前都係做創意嘅工作,依家就係第一日返寫字樓工,暫時團隊只有我一個咋,不過都有文具、水機陪我嘅,令我有壓力係要填好多表,好怕填錯囉。」至於可有大計?他則說:「大計未有,諗緊細計,之前都同志偉傾過啲構思,依家就係實行。」又強調雖工作崗位有變,但仍會有音樂作品推出,不過幕前演出會相應減少。問可會帶挈組員陸永有更多演出機會?他說:「唔使啦,佢已經喺劇集《智能愛人》嘅男主角啦,已經一『部』登天啦。」


陸永則表示一早已收到風,笑言:「佢一定勝任呢個位,只係怕佢早唔到起身啫。」又指C君任高層後不會影響農夫繼續合作:「我哋仲做緊新歌,佢咁有創意先做到高層。(會唔會同C君𢱑撈?)做綜藝活動一定搵我哋啦,唔使𢱑嘅。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!