掃呢頁CODE去手機

2021年10月26日 星期二

吳若希:細佬終於18歲 吳若希畀埋居屋首期踢佢走 #吳若希

歌手吳若希今午(26日)錄影《勁歌金曲》。談到胞弟日前18歲生日,她笑說:「終於等到佢大個喇,可以申請單身宿舍,我成日叫佢抽居屋,(你幫佢畀首期?)可 ...






歌手吳若希今午(26日)錄影《勁歌金曲》。談到胞弟日前18歲生日,她笑說:「終於等到佢大個喇,可以申請單身宿舍,我成日叫佢抽居屋, (你幫佢畀首期?)可以,但之後佢要還番畀我,佢又唔係我個仔。(你唔係好錫佢咩?)佢細個就話好可愛啫,依家想佢快啲搬走!」


她透露囝囝將於下月3日1歲生日,直言自己呷醋狂呻:「返到屋企佢淨係識得攬住工人姐姐,因為工人姐姐會寵佢,我同佢講如果再係咁嘅話,我會嘴爆個仔,但佢都唔理!(第時會係呷醋奶奶?)又唔會喎,小朋友到咗5、6歲就開始唔得意。」


她又透露已訂場地幫囝囝搞生日飯局:「佢出世時啱啱疫情最嚴峻,所以冇大肆慶祝,今次諗住擺番兩、三圍,終於可以一家人食飯慶祝。」她表示最近開始派新歌,工作特別忙碌,今次邀得郭偉亮(Eric Kwok)幫她寫歌:「我成日望住佢,佢以為我有蠱惑。佢真係好似Iron Man(鐵甲奇俠),我本身好鍾意Iron Man,睇戲嗰時佢死嗰幕我喊足成個鐘,第二朝起身再喊過,我一直幻想佢係我心目中嘅理想老公。(你老公唔呷醋? )冇喎,佢一直陪住我。(當初唔揀外國人做老公?)想㗎,但又唔知點解識咗我老公囉。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!