掃呢頁CODE去手機

2021年10月26日 星期二

黃婉曼:手指發紫︱黃婉曼除唔到戒指 緊急入院開刀鋸 #黃婉曼

藝人黃婉曼(Icy)近日入院做了個「大手術」,她在社交網留言﹕「晨早流流,一個醫生,兩個護士,幫我做咗個『大手術』」她還Hashtag「醫生話佢辛苦過 ...






藝人黃婉曼(Icy)近日入院做了個「大手術」,她在社交網留言﹕「晨早流流,一個醫生,兩個護士,幫我做咗個『大手術』」她還Hashtag「醫生話佢辛苦過做手術」、「有冇人試過要鋸戒指」、「戒指除唔到」、「手指都紫埋」、「老公嚇我話要切手指」,原來她脫不下戒指,而要由醫生幫手鋸戒指!


Icy受訪時表示:「我戴咗隻戒指,戴到入去,但係第二日就除唔到出嚟,成隻手指都紫咗,試過用洗潔精潤滑同埋浸冰水都唔得,惟有去醫院据咗隻戒指,而且隻戒指個設計係三隻戒指連埋一齊,所以要一隻一隻咁鋸。隻戒指係結婚嗰年我自己買畀自己,原來不知不覺中手指真係肥咗,戴入去嘅時候係有少少緊不過都戴到,但係估唔到完全除唔到。(隻戒指貴唔貴﹖)過萬,有碎鑽。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!