掃呢頁CODE去手機

2021年10月21日 星期四

黎耀祥:黎耀祥相隔20幾年再演豬八戒 因乜事肯出山? #黎耀祥

視帝黎耀祥(祥仔)現正身在內地工作,頻頻接商演及拍劇,之前他於內地接拍電影《大夢西遊之五行山》,相隔20多年後再演「豬八戒」一角,依然維肖維妙。祥仔曾 ...






視帝黎耀祥(祥仔)現正身在內地工作,頻頻接商演及拍劇,之前他於內地接拍電影《大夢西遊之五行山》,相隔20多年後再演「豬八戒」一角,依然維肖維妙。祥仔曾多次表示因為年紀大,不考慮演「豬八戒」,因為拍《西遊記》不論化妝或是動作方面,都需要很大精力,不過今次能令他再次「出山」,有關方面當然誠意十足,令他難以拒絕。


祥仔接受東網訪問時,指此部是網絡大電影,於兩個月前於橫店拍畢:「本身導演好鍾意《西遊記》豬八戒,係情意結,佢邀請我再演呢個角色,題材係以孫悟空為主,但有埋豬八戒就絕對係集體回憶。」由於是電影,拍攝時間沒拍電視劇般長,而且祥仔是視帝級,故劇組方面都特別對他厚待,以誠意打動他出演。問到酬勞是否有誠意?祥仔說:「價錢當然係好好!佢哋都好認真,導演同製作組本身喺北京,佢哋專登嚟廣州見我,當時廣州開始有疫情,劇組驚我入唔到橫店拍攝,早兩星期就安排機票及酒店畀我去杭州,之後再經杭州到橫店,第2日又有特技工作人員幫我造型,依家化妝同造型都好嚴謹,個妝每次都要化兩個幾鐘,佢哋咁好,我都冇辦法推,幸好拍攝都唔係太辛苦,可以接受,咁多年後再演都有感覺,係一個回憶同懷念。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!