掃呢頁CODE去手機

2021年10月18日 星期一

食神韜韜拍片親解暴瘦之謎 每月減4磅:我啲三高好靚仔 #韜韜

韜韜上月進駐抖音,透露自己由2019年2月開始減肥,每月瘦4磅。
食神韜韜拍片親解暴瘦之謎每月減4磅:我啲三高好靚仔韜韜上月進駐抖音,透露自己由2019年2月開始減肥,每月瘦4磅。有「食神」美譽的飲食節目主持人韜韜( ...




食神韜韜拍片親解暴瘦之謎 每月減4磅:我啲三高好靚仔

韜韜上月進駐抖音,透露自己由2019年2月開始減肥,每月瘦4磅。

有「食神」美譽的飲食節目主持人韜韜(梁文韜),胖胖身形早成為他的標記。不過,韜韜為健康著想,前年開始積極減肥;月前他上蔡瀾的網上飲食節目做嘉賓,透露由高峰期的325磅減到195磅,明顯瘦了三個圈,兼搣甩大肚腩,連蔡瀾也忍不住讚他意志力非常強。

月前上蔡瀾的網上飲食節目,連蔡瀾都讚他意志很強。
月前上蔡瀾的網上飲食節目,連蔡瀾都讚他意志很強。
上《鏗鏘說》節目。

上《鏗鏘說》節目。



現年71歲的韜韜上月進駐抖音,拍片介紹他的心水美食,並親解暴瘦之謎,開玩笑指大家都很懷念他的大肚腩,但又好擔心他瘦得太快。片段中,韜韜穿上紅衫襯杏色背心,雖然瘦了很多,但看來很精神,他說:「首先,非常感謝大家嘅關心先,嗱,我一啲事都無,話畀你哋聽我係健康嘅,而且我啲『三高』係好靚仔嘅。咁點解會瘦咗呢?我係由2019年2月8號開始少食澱粉質,多做運動,一個月減4磅,經過33個月嘅時間,就成為咗依家咁喇。」網民紛紛留言祝福他身體健康。

韜韜的招牌大肚腩。

韜韜的招牌大肚腩。
現時『三高』都好靚仔。

現時『三高』都好靚仔。


上月拍片,透露自己減肥是為健康著想。

上月拍片,透露自己減肥是為健康著想。

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hd.stheadline.com
鍾意就快D Share啦!